خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز:

شهرداری تبریز برای مقابله با بارش‌های آتی در آماده باش کامل قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۷۹

دو هزار نفر از پرسنل حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی و ادوات خودرویی به تعداد ۲۰۰ دستگاه شامل خودروهای سبک و سنگین و برف روب در این ایام به صورت ۲۴ ساغته مشغول فعالیت در سطح شهر بوده‌اند.

ایلنا: معاون خدمات شهری و اجرای شهرداری تبریز گقت: تلاش‌ها و اقدامات نیروهای خدمات شهری شهرداری تبریز در چند روز گذشته منتهی به برف و سرما در نوع خود بی‌نظیر بوده و در تاریخ خدمات شهر تبریز در سالهای اخیر به یاد ماندنی خواهد بود.
به گزارش ایلنا قربانیان تبریزی با برشمردن اقدامات پیشگیرانه قبلی، تمهیدات اندیشیده شده در این راستا را به مراتب بهتر و بیشتر از قبل دانست و گفت: بدین منظور برابر ابلاغ قبلی به شهرداری‌های مناطق دهگانه، تامین شن و نمک لازم برای نمک پاشی در ایام بارش برف پیش بینی شده بود.
وی افزود: حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز با بسیج کلیه امکانات خودرویی و نیروی انسانی خود در مناطق دهگانه و سازمانهای تحت پوشش به صورت شبانه روزی نسبت به نمک پاشی، برف روبی و رفع گرفتگی کانال‌ها و همچنین انتقال سریع آب‌های سطحی ناشی از ذوب برف‌ها و هدایت آ به کانالهای موجود اقدام کردند.
قربانیان تبریزی با اعلام اینکه حدود دو هزار نفر از پرسنل حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی و ادوات خودرویی به تعداد ۲۰۰ دستگاه شامل خودروهای سبک و سنگین و برف روب در این ایام به صورت ۲۴ ساغته مشغول فعالیت در سطح شهر بوده‌اند افزود: خوشبختانه با جدیت همکاران و اهتمام نیروهای خدماتی علی رغم میزان بارش برف مشکل چندانی رخ نداد که در تاریخ خدمات شهر تبریز در سالهای اخیر به یاد ماندنی شد.
وی در پایان تقدیر شهردار تبریز از همکاران حوزه معاونت خدمات شهری و اجرایی را مایه امیدواری و دلگرمی عزیزان شاغل در این حوزه دانست و ابراز امید واری کرد که شهروندان از خادمان خود در راستای خدمات رسانی مطلوب و بهینه رضایت کافی و کامل داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز