خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

سهولت فعالیت تولید کنندگان زیربخش‌های کشاورزی را در آذربایجان شرقی فراهم می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۶۷

نهاد‌ها وتشکل‌های غیردولتی می‌توانند منبع نوآوری، تجربه و آزمودن رویکردهای نوین درقبال مسایل توسعه بخش کشاورزی بوده و توان این را دارند که نقش بسیار مهمی در توسعه ایفا نمایند.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: این سازمان تمامی تلاش و هم خود را بکار می‌برد تا با حل مدبرانه مشکلات پیش روی توسعه بخش کشاورزی در زیر بخش‌های مختلف، باحمایت و هدایت تولیدکنندگان در مسیر فعالیت‌های تولیدی، بتواند در توسعه کشاورزی استان گام‌های مطمئنی را بردارد
به گزارش خبرنگار ایلنا مسعود محمدیان، در نشست با تشکل‌های کشاورزی با اشاره به اینکه با کمک و استفاده از توان تولیدکنندگان درعرصه‌های مختلف تولید بخش کشاورزی، می‌توان توسعه این بخش را در سایه تعامل و ارتقا مستمر سطح آن مدیریت کرد گفت: تشکل‌های تعاونی تولیدی زیربخش‌های مختلف کشاورزی باید احساس کنند خصوصی بوده و نقش دولت نیز نظارتی و هدایتی گردد تا پویایی وبالندگی اقتصاد این بخش مهم محقق شود.
وی افزومسعود محمدیان، جهادکشاورزی، آذربایجان شرقی، تشکل، غیردولتید: باید استقلال اقتصادی شرکت‌های تعاونی تولیدی بخش کشاورزی با تعامل و هدف گذاری کامل برنامه ریزی تا این شرکت‌ها توان لازم در مسیر توسعه پایدار را کسب نمایند.
محمدیان با اشاره به سهم مصرف آب در بخش کشاورزی بر افزایش ضریب بهره وری آب در این بخش تاکید کرد و گفت: باید با مدیریت تولید و مصرف آب ضمن ارتقا کیفیت تولید، مصرف آب نیز کاهش یابد زیرا، مدیریت بهره وری آب می‌تواند آینده مطلوبی برای کشاورزی استان را در پی داشته باشد که در تلاش برای ارتقا وافزایش ضریب بهره وری، افزایش تولید نیز به عنوان دست آورد این امر، محقق می‌شود.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: نهاد‌ها وتشکل‌های غیردولتی می‌توانند منبع نوآوری، تجربه و آزمودن رویکردهای نوین درقبال مسایل توسعه بخش کشاورزی بوده و توان این را دارند که نقش بسیار مهمی در توسعه ایفا نمایند و این امر از طریق بسیج منابع در مسیر توسعه امکان پذیر می‌شود.
محمدیان با اشاره به اینکه توسعه شبکه‌های آبیاری نوین سبب بهینه سازی مصرف آب و به برنامه ریزی صحیح در جهت مدیریت آب کمک می‌نماید، اضافه کرد: انتقال مدیریت این شبکه‌های گسترده به بهره برداران، خواهد توانست هزینه‌های نگهداری را به حداقل کاهش و درکنارآن افزایش روند توسعه این شبکه‌های ضروری در زیربخش‌های باغی وزراعی تحقق اهداف توسعه کشاورزی را از رشد مطلوبی برخوردار خواهد ساخت.
وی تاکید کرد: سازمان از تمامی توان خود در پیشبرد اهداف توسعه بخش کشاورزی با افزایش تعامل و توسعه مستمر حمایت از تولیدکنندگان بهره می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز