خبرگزاری کار ایران

۹۰ فقره سرقت داخل خودرو در تبریز کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۰۰۵

اعتیاد شدید مته‌مان به موادمخدر صنعتی و بیکار بودن آن‌ها و کمبود پارکینک عمومی خودرو‌ها در سطح شهر و نگهداری اموال و مدارک از سوی شکات در داخل خودرو‌ها از نکات قابل توجه این گونه از سرقت‌ها به شمار می‌رود.

ایلنا: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از کشف ۹۰ فقره سرقت داخل خودرو در تبریز خبر داد.
به گزارش ایلنا سرهنگ «صابر عباس‌زاده» گفت: در پی افزایش سرقت داخل خودرو وسایل و قطعات آن در کلانشهر تبریز و ایجاد نگرانی در بین شهروندان مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه باسرقت این پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: با تعامل و همفکری و برگزاری جلسات مشترک با اداره تجسس پاسگاه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های اطلاعاتی، فنی، علمی و کنترل و رصد فعالیت مجرمین سابقه دار در ‌‌‌نهایت مامورین کلانتری ۱۹ تبریز سارقی سابقه دار به هویت(س - س) را درحین سرقت از خودروی سمند شناسایی و دستگیر کردند.
عباس‌زاده افزود: پرونده جهت ادامه تحقیقات به این پلیس واصل و سریعاً منزل متهم مورد بازرسی قرار گرفت که اموال مسروقه‌ای از قبیل ۲۰ دستگاه پخش وباند خودرو، ۵ عدد جک خودرو سنگین وسبک، قطعات گاز سی ان جی، ۱۰ عدد عینک آفتابی و تعدادی شاه کلید انواع خودرو‌ها کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی استان افزود: در تحقیقا ت علمی و تخصصی از متهم، وی به ۹۰ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی شخصی بنام(ظ - الف) معترف که بلافاصله همدست وی نیز در یکی از محلات شهر تبریز شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.
وی گفت: وی نیز در بازجویی‌های علمی و پلیسی به سرقت داخل خودرو با همدستی متهم ردیف اول اعتراف کرد که با راهنمایی متهمین دستگیر شده کلیه صحنه‌های سرقت بازسازی و مالباختگان شناسایی شدند.
عباس‌زاده ارزش اموال مکشوفه بالغ بردویست میلیون ریال ذکر کرد و گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات به دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی تبریز ارسال و متهمین با قرار قانونی روانه زندان شدند.
عباس‌زاده در آسیب‌شناسی این سرقت‌ها گفت: اعتیاد شدید مته‌مان به موادمخدر صنعتی و بیکار بودن آن‌ها و کمبود پارکینک عمومی خودرو‌ها در سطح شهر و نگهداری اموال و مدارک از سوی شکات در داخل خودرو‌ها از نکات قابل توجه این گونه از سرقت‌ها به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز