خبرگزاری کار ایران

پائولو پاتریزی در تبریز کارگاه عکاسی برگزار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۱۱

این کارگاه براساس برنامه ‎ریزی ‎‌ها، پائولو پاتریزی، از روز چهارشنبه(بیستم آذرماه ۹۲) در تبریز خواهد بود و این کلاس ‎‌ها از همین روز آغاز می‌‎شود.

ایلنا: پائولو پاتریزی، عکاسی ایتالیایی مقیم ژاپن در خلال چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه کارگاه عکاسی برگزار می‌کند.
به گزارش ایلنا، این کارگاه براساس برنامه‎ریزی‎‌ها، پائولو پاتریزی، از روز چهارشنبه(بیستم آذرماه ۹۲) در تبریز خواهد بود و این کلاس ‎‌ها از همین روز آغاز می‌‎شود.
علاقمندان عکاسی مستند اجتماعی می‌‎توانند پس از ثبت نام و پذیرش، از صبح در کنار پائولو باشند و عمل عکاسی را پی بگیرند.
موضوع مطرح شده توسط وی، برای کارگاه عکاسی، پرتره ‎ محیطی عنوان شده است که می‌‎تواند با نظر عکاسان هم تغییر یابد.
این کلاس ‎‌ها رایگان است و به دلیل نزدیک شدن به ایام اختتامیه جشنواره، امکان اسکان برای دبیرخانه ‎ی فیروزه ۴ وجود ندارد. با اینحال اولویت با کسانی خواهد بود که اولا، مورد پذیرش فیروزه ۴ بودند و ثانیا، زود‌تر ثبت نام می‌‎کنند. پذیرش این افراد بر عهده ‎ی دبیر اجرایی فیروزه ۴ است.
کارگاه عکاسی پائولو در ۲۸ آذرماه ۹۲ در پنل داوران نیز دایر خواهد بود. علاقه ‎مندان برای ثبت نام در کلاس ‎‌ها با شماره تلفن ۰۴۱۱۳۳۷۰۶۸۸ دبیرخانه ‎ فیروزه ۴ تماس بگیرند.
پائولو پاتریزی، برنده ‎ی دوم وردپرس فوتو در سال ۲۰۱۳ بخش مجموعه و برنده ‎ی سوم عکس طبیعت ۲۰۰۹ ورد پرس فوتو است. او به عنوان داور جشنواره فیروزه ۴ برگزیده شده است. بدین منظور، «کلاس ‎های آموزش عکاسی از ابتدا تا انت‌ها» تدارک دیده شده که عکاسان می‌‎توانند پس از ثبت نام در دبیرخانه ‎ی فیروزه ۴ از این کلاس ‎‌ها بهره ‎مند شوند.
چهارمین جشنواره سراسری عکس فیروزه با موضوع اولین‌های تبریز از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز