خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

توجه ویژه رئیس جمهور معطوف به رفع مشکلات جوانان است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۶۰

امیدواریم با این نگاه که در دولت و وزارتخانه وجود دارد، تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی، در خصوص مسائل جوانان همکاری و فعالیت بیشتری داشته باشند.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: توجه و تلاش ویژه رئیس جمهور معطوف به رفع مشکلات جوانان و دغدغه‌های نسل جوان کشور است.
به گزارش ایلنا سید محمد شروین اسبقیان افزود: خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان هم اولویت خود را مسائل جوانان قرار داده است که امیدواریم با این نگاه که در دولت و وزارتخانه وجود دارد، تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی، در خصوص مسائل جوانان همکاری و فعالیت بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در حوزه جوانان اظهار داشت: در سال جاری، فعالیت‌های متنوعی از جمله برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع)، نمایشگاه پیوند آسمانی، تجلیل از جوانان نخبه و همچنین جلساتی برای شناساندن نخبگان کل استان و شهرستان‌های زیر مجموعه در آذربایجان شرقی برگزار شده است.
اسبقیان افزود: در جلسات ستاد ساماندهی استان که با همکاری استانداری تشکیل شد، مشکلات، نیاز‌ها و مطالبات جوانان از جمله ازدواج، نخبه یابی، اشتغال و مسکن مورد بحثو بررسی قرار گرفت و مصوبات خوبی را در پی داشت. با همکاری استاندار، از ارگان‌های ذیربط خواستار پیگیری مصوبات جلسات هستیم تا بتوانیم نیاز‌ها و مشکلات جوانان را با همکاری همهٔ دستگاه‌های مسئول در امور جوانان رفع کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز