خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

دفاع مقدس در هوانیروز همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۰۸

استاندار آذربایجان شرقی با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های سرهنگ مقصودی، فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز و پرسنل نمونه این پایگاه قدردانی کرد.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی همزمان با سالگرد شهادت شهید احمد کشوری و روز گرامیداشت هوانیروز، در پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز حضور یافت و از خدمات تلاشگران این نیرو قدردانی کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در این مراسم که صبح امروز شنبه در حسینیه پایگاه شش رزمی هوانیروز تبریز برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب به ویژه شهدای ارتش و هوانیروز و خلبان شهید احمد کشوری، گفت: خدا را شاکرم که توفیق پیدا کردم در جمع دلاورمردان هوانیروز حضور یابم و از طرف اعضای شورای تامین استان از فداکاری‌های پرسنل خدوم این نیرو قدردانی کنم.
وی با بیان اینکه به عنوان رزمنده‌ای کوچک، ارادت خاص و ویژه‌ای به هوانیروز دارم، افزود: بنده در عملیات خیبر جزو نیروهایی بودم که توسط هلی‌کوپترهای هوانیروز قهرمان و در تاریکی محض شب به جزایر مجنون انتقال پیدا کردم و شاهد عظمت و رشادت خلبانان این نیرو بودم.
جبارزاده با اشاره به مسؤولیت خود در بهداری لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: بهترین صدایی که من از این دوران به یاد دارم صدای هلی‌کوپترهای هوانیروز بود که برای انتقال مجروحان به کمک ما می‌آمدند، چون در آن دوران به دلیل تعداد زیاد مجروح، انتقال آن‌ها با آمبولانس مشکل بود.
وی افزود: هوانیروز در عملیات مرصاد هم قهرمانانه حاضر شد و قبل از رسیدن نیروهای زمینی، کار دشمن را یکسره کرد.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به توان فنی و مهندسی متخصصان هوانیروز، گفت: پرواز هواپیما‌ها و هلی‌کوپترهای هوانیروز در شرایطی که استکبار جهانی تمام تجهیزات فنی را برای ما تحریم کرده است نشان می‌دهد که مجاهدت، مقاومت، ایثار و دفاع مقدس برای هوانیروز همچنان ادامه دارد.
وی افزود: اگر امروز شاهد حضور هوانیروز در صحنه دفاع از حدود و مرزهای کشور هستیم همه در سایه تلاش و مجاهدت پرسنل فنی و خلبانان این نیرو است.
جبارزاده همچنین با تاکید بر پشتیبانی از پایگاه هوانیروز، گفت: امیدوارم که پایگاه هوانیروز تبریز به پایگاهی قوی در عرصه دفاع از کشور تبدیل شود.
استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات سرهنگ مقصودی، فرمانده پایگاه ششم رزمی هوانیروز تبریز و پرسنل نمونه این پایگاه قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز