خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز:

خانه کارگر آذربایجان شرقی توسعه و تحکیم روابط با اتحادیه‌های کارگری را دنبال می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۳۷

دیدار‌های هیئت های کارگری به دعوت دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و در راستای اتحاد ووحدت و صمیمیت بین اتحادیه‌های کارگری کشورهای دوست و مسلمان در سطوح بین الملل صورت می‌گیرد.

ایلنا: دبیر اجرایی مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز تآکید کرد: این نهاد کارگری توسعه و تحکیم روابط با اتحادیه‌های کارگری را دنبال می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم صادق‌زاده که در دیدار هیئت بلندپایه کارگری سوریه با محمد اسماعیل سعیدی رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت با اشاره به اهداف دیدارهای هیئت‌های کارگری گفت: این دیدار‌ها به دعوت دبیر کل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران و در راستای اتحاد و وحدت و صمیمیت بین اتحادیه‌های کارگری کشورهای دوست و مسلمان در سطوح بین الملل صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه آذربایجان شرقی به لحاظ جایگاه خود در عرصه کارگری در تحقق این سیاست در رأس قرار دارد گفت: هفته گذشته کلانشهر تبریز همچنین میزبان اتحادیه کارگری حزب الله لبنان بود و به زودی هیئت‌های کارگری عراق و ترکیه نیز از آذربایجان شرقی بازدید خواهند کرد.
صادق‌زاده توسعه تحکیم روابط با اتحادیه‌های کارگری که در راه مبارزه با کفر و استکبارجهانی و صهیونیزم قرار دارند را از اولویت‌های خانه کارگر برشمرد و گفت: با توجه به روابط خوب دو کشور ایران و سوریه و مواضع مشترک بسترهای خوبی برای ارتباطات سالم بین اتحادیه‌های کارگری دو کشور فراهم شده است.
وی با بیان اینکه کارگران ایرانی همواره از آرمان‌های مقدس ملت سوریه حمایت کرده و می‌کنند گفت: در سه سفری که اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی به کشور لبنان و سوریه داشت بستر این همکاری‌ها فراهم شد و سفر این هیئت بلندپایه کارگری سوریه نیز در این راستا انجام می‌شود.
صادق‌زاده گفت: در طول این سفر ضمن نشان دادن پتانسیل‌های کلانشهر تبریز و استان آذربایجان شرقی که امروزه آوازه جهان شده است طرفین به ارایه نقطه نظرات خود در زمینه مسایل کارگری می‌پردازند.
وی همچنین با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی ایران و کمیسیون اجتماعی آن به ویژه با حضور افرادی همچون علیرضا محجوب دبیر کل خائه کارگرجمهوری اسلامی ایران و محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو اقدامات خوبی در راستای احقاق حقوق کارگران انجام شده است گفت: بیمه کارگران ساختمانی و نیز حمایت از کارگران در مشاغل سخت و زیان آور تنها نمونه‌ای از اقدامات کمیسیون اجتماعی مجلس در دفاع از حقوق کارگران است که ما کارگران از آنان قدردانی می‌کنیم.
همین گزارش حاکی هیئت بلندپایه کارگری کشور سوریه به سرپرستی عزت الکنج نائب رییس اتحادیه کارگران سوریه و با حضور احمد حباب معاون دبیرکل اتحادیه کارگران سوریه در امور بین الملل، برهان عبدالوهاب نماینده مجلس سوریه، محمد فایز البرشه دبیر امور حقوقی اتحادیه کارگران سوریه به تبریز سفر کرده است.
این هیات در سفر سه روزه خود به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و مسئولان ارشد آذربایجان شرقی از اماکن تاریخی و فرهنگی تبریز بازدید خواهند کرد.
پیش از این نیز هیات بلندپایه کارگری حرب الله لبنان طی سفری سه روزه و به دعوت خانه کارگر از تبریز و استان آذربایجان شرقی بازدید کرده و همچنین در آینده نزدیک نیز مسئولان اتحادیه‌های کارگری کشور عراق و ترکیه به تبریز سفر خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز