خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید هیات تیراندازی آذربایجان‌شرقی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۷۷

با تقدیر از زحمات علی غفوری رییس قبلی هیات حمید کهتری به این سمت منصوب شد.

ایلنا: با پیشنهاد مدیر کل وزرش و جوانان آذربایجان‌شرقی و حکم رییس فدراسیون تیراندازی کشور حمید کهتری به سمت سرپرست هیات تیراندازی آذربایجان‌شرقی منصوب شد.
به گزارش ایلنا همچنین در دفتر مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از زحمات علی غفوری رییس قبلی هیات تجلیل و قدردانی شد.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در این آیین ظرفیت تیراندازی استان را بسیار بالا دانست و گفت: از ظرفیت‌ها و استعدادهای تیراندازی آذربایجان‌شرقی استفاده بهینه باید شود.
سید محمد شروین اسبقیان افزود: تیراندازی آذربایجان‌شرقی ظرفیت و زیر ساختارهای مناسب برای قهرمان پروری را دارد و ۲ سالن اختصاصی در تبریز در اختیار این هیات قرار دارد و در استان بیش از ۱۰۰ سلاح برای ورزشکاران وجود دارد.
اسبقیان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی مدون و حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در سطح استان و شهر تبریز خواستار افزایش تعداد پایگاه‌های تیراندازی را با همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های علاقمند هستیم.
اسبقیان آذربایجان‌شرقی را یکی از تاثیرگذار‌ترین استان‌ها در بخش تیراندازی در کشور دانست و افزود: استفاده از پتانسیل آذربایجان‌شرقی همچون منطقه آزاد تجاری ارس، تعامل بیشتر هیات با فدراسیون، توسعه رشته تیراندازی در شهرستان‌ها و استعدادیابی از خواسته‌های اداره کل ورزش و جوانان استان از هیات تیراندازی آذربایجان‌شرقی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز