خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز:

کمکهای دولت به مترو کلانشهرهای کشور را نمی توان نادیده گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۱

کارهای خوبی در دوران مدیریت فعلی انجام گرفته و می‌توان به نمونه‌هایی همچون برخورد قاطعانه با پیمانکارانی که تخلافات بسیار زیادی داشتند اشاره کرد.

ایلنا: رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: کمک‌های دولت نهم و دهم به مترو کلانشهر‌های کشور چندین برابر کمک‌های دولت‌های قبل بوده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا جعفر مدبر در جلسه علنی شورای شهر تبریز که به بررسی مشکلات و نیازهای مترو این شهر اختصاص داشت اعلام کرد: نباید کمک‌های دولت‌های نهم و دهم را در مترو کلان شهرهای کشور نادیده بگیریم.
وی ادامه داد: کارهای خوبی در دوران مدیریت فعلی انجام گرفته و می‌توان به نمونه‌هایی همچون برخورد قاطعانه با پیمانکارانی که تخلافات بسیار زیادی داشتند اشاره کرد.
مدبر ضمن اشاره به اقدامات مثبت در دوران مدیریت فعلی؛ ضمن هشدار به مدیرعامل مترو خاطر نشان کرد: بنده به شما هشدار می‌دهم با تغییرات انجام شده و در بحثبرون سپاری مسائل فنی و اجرایی مترو باید حساسیت‌ها و دقت‌های لازم دو چندان شود.
این عضو شورای شهر در ادامه به بحثتملک ایستگاه‌های قطارشهری اشاره کرد و گفت: در بحثتملک ایستگاه‌ها برخی از مناطق شهرداری همکاری‌های لازم را انجام نمی‌دهند و باید این کار با سرعت بیشتر اجرا گردیده و تسریع یابد و از همه مهم‌تر در تملک حق و حقوق مردم و مالکان املاک گا‌ها با چهل سال سابقه به‌صورت کامل و عادلانه رعایت نمی‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز