خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی:

تمامی امکانات در استادیوم یادگار امام ره در اختیار تماشاگران فهیم و باشگاه تراکتورسازی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۳۱

از علی دایی و کریم باقری و قهرمانان و مربیان پارالمپیک در هفته پارالمپیک تجلیل خواهد شد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی گفت: تمامی امکانات در استادیوم یادگار امام ره در اختیار تماشاگران فهیم و باشگاه تراکتورسازی قرار دارد و از از علی دایی و کریم باقری خیرین فعال در زلزله ارسباران و قهرمانان و مربیان پارالمپیک بمناسبت هفته پارلمپیک تجلیل خواهد شد.
سید محمد شروین اسبقیان در جلسه هماهنگی دیدار تیمهای تراکتورسازی و پرسپولیس تهران افزود: هویت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با هواداران خود نمود پیدا می‌کند و هواداران فهیم و پرشور آذربایجانشرقی در استادیوم یادگار امام ره حماسه‌ای ثبت خواهند کردو و شور و شعور حسینی، ادب، مهمانوازی و فرهنگ اصیل مذهبی را در ماه محرم ماه و عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی همانند گذشته نشان خواهند داد.
وی هواداران تیم تراکتور سازی را بانشاط و مزین به ارزشهای اخلاقی قلمداد نموده وضمن تقدیر از ارزشهای دینی و قرآنی حاکم بر فضای هواداران تیم تراکتور سازی، افزود: تیم تراکتور سازی با حضور پرشور هواداران خود جو حاکم بر فضای هواداری کشور بویژه در بازیهای ملی را تغییر داده و این امر در بین سایر تیم‌های کشور باید به الگو گرفته شود.
اسبقیان خاطرنشان کرد: امیدواریم این فرهنگ و تمدن ایران اسلامی و آذربایجان برای همیشه اینچنین پرشور در بین هواداران باقی بماند و زمینه مساعد شناسایی ارزشهای معنوی را برای سایر ملل و کشورهای اسلامی در تمام عرصه‌ها، علی الخصوص ورزش را فراهم نماید.
وی افزود: تراکتورسازی نماد اقتدار استان در میادین ورزشی کشور است و روز جمعه در استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام ره تبریز با حضور پرشور هواداران فهیم و دعای خیر مردم تراکتورسازی تبریز به جایگاه واقعی و در خورشان و منزلت تبریز همیشه قهرمان و استان سرافراز آذربایجانشرقی خواهد رسید.
اسبقیان تصریح کرد: از علی دایی و کریم باقری از مفاخر فوتبال آذربایجان که در جریان زلزله ارسباران و کمک به مردم زلزله زده به عنوان خیر ورزشی معرفی شده‌اند در ابتدای دیدار تجلیل خواهد شد.
وی گفت: همچنین از قهرمانان پارالمپیک ورزش استان بمناسبت هفته پارالمپیک در بین دو نیمه تجلیل و قدردانی خواهد شد.
دیدار تیمهای ترکتورسازی تبریز و پیروزی تهران روز جمعه ۸ آذرماه از ساعت ۱۵ از هفته نخست دور برگشت در استادیوم یادگار امام ره تبریز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز