خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی:

فرهنگ‌سازی در حوزه پژوهش باید مستمر و بلندمدت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۹

نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد استانی گرامیداشت هفته پژوهش آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مسؤول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد گرامیداشت هفته پژوهش در آذربایجان شرقی گفت: فرهنگ‌سازی در خصوص اهمیت و ضرورت پژوهش در جامعه نباید به یک بازه زمانی معین مانند هفته پژوهش محدود شود، بلکه این امر نیازمند هدف‌گذاری بلندمدت و مستمر در طول سال است.
به گزارش خبرنگار ایلنا جواد آهنگری در نخستین جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد استانی گرامیداشت هفته پژوهش آذربایجان شرقی، با بیان اینکه پژوهش، کلید پیشرفت و توسعه کشور است، افزود: بحثپژوهش و فناوری یک نیاز ضروری برای همه نهادها‌ست و در هر زمینه‌ای که بخواهیم برای پیشرفت و توسعه قدم برداریم نیاز به آن احساس می‌شود.
وی پژوهش‌محوری را نیازمند نگرش کلان و هدف‌گذاری بلندمدت و مستمر دانست و تاکید کرد: دستیابی به این هدف با همت مضاعف صاحب‌نظران حوزه پژوهش و اطلاع‌رسانی از دستاوردهای این حوزه امکان‌پذیر است.
مدیر روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به نقش فراگیر و تاثیرگذار رسانه‌ها در تقویت فرهنگ پژوهش، تصریح کرد: لازم است در فضاسازی و اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته پژوهش از ظرفیت‌های رسانه‌های جمعی بهره ببریم.
آهنگری با بیان اینکه مستندسازی، اطلاع‌رسانی و زمینه‌سازی برای حضور موثر علاقمندان در برنامه‌های هفته پژوهش را از اهم وظایف کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد گرامیداشت هفته پژوهش عنوان کرد و افزود: در این راستا می‌توان با تشکیل میزگردهای علمی با حضور پژوهشگران بر‌تر در صدا و سیما، فضاسازی شهری و اطلاع رسانی عمومی در مدارس و دانشگاه‌ها و تجلیل از پژوهشگران نمونه، جامعه را نسبت به اهمیت و ضرورت امر پژوهش آگاه کرد.
در این جلسه که با حضور مدیران روابط عمومی تعدادی از دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، هر یک از حاضران پیشنهادهای خود را در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته پژوهش در استان بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز