خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

۶ کیلومتر اول از مترو تبریز از ائل گلی تا ایستگاه شهریار دهه فجر امسال افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۸۶

بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته شش کیلومتر دوم تا پایان سال ۹۳ و فاز نهایی خط یک تا پایان سال ۹۴ و ‌‌نهایت اوایل ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

ایلنا: شهردار تبریز گفت: تلاش برای راه اندازی و آماده سازی خط یک مترو اولویت و دغدغه نخست مدیریت شهری است.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در حاشیه بازدید امروز صبح خود و استاندار آذربایجان شرقی از مراحل اجرایی خط یک مترو با اعلام اینکه مترو و تسریع روند آماده سازی و راه اندازی آن از اولویت‌های شهرداری است، از تلاش شهرداری برای راه اندازی شش کیلومتر اول خط یک مترو در مسیر ائل گلی تا ایستگاه شهریار خبر داد.
شهردار تبریز با اعلام اینکه مشکل خاصی در اجرای این پروژه وجود ندارد از عزم جدی شهرداری برای تأمین و تخصیص اعتبارات و بودجه‌های سهم شهرداری برای مترو تبریز طی سال جاری و نیز بودجه سال آینده خبر داد.
نجفی همچنین افزود: خوشبختانه نخستین سری از واگن‌های خریداری شده برای خط یک قطار شهری تبریز که از ماه‌ها قبل از کشور چین به سمت ایران حرکت کرد بود به ایران رسیده و در بندرعباس از کشتی تخلیه شده است و این واگن‌ها به زودی و پس از انجام مراحل و تسریفات ترخیص از گمرک به تبریز منتقل خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: این خط در سه مرحله به بهره برداری خواهد رسید و بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، شش کیلومتر اول از ائل گلی تا ایستگاه شهریار در دهه فجر امسال، شش کیلومتر دوم از تا پایان سال ۹۳ و فاز نهایی خط یک تا پایان سال ۹۴ و ‌‌نهایت اوایل ۹۵ به بهره برداری خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز