خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی ومجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز:

روابط خانه کارگر با اتحادیه‌های کشورهای منطقه توسعه می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۳

خانه کارگر آذربایجان شرقی به منظور تعامل و گسترش ارتباطات و تبادل تجارب برنامه‌های دیگری را نیز با دیگر اتحادیه‌های کارگری را در دستور کار دارد که در این راستا سفر هیئت‌های کارگری از عراق و سوریه به میزبانی خانه کارگر صورت خواهد گرفت.

ایلنا: دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز از برنامه‌های این نهاد کارگری برای گسترش ارتباطات با اتحادیه کارگری کشورهای منطقه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا کریم صادق‌زاده که در دیدار با هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی با شهردار تبریز و رییس شورای اسلامی این شهر سخن می‌گفت افزود: حضور هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان از تبریز شهر اولین‌ها برای اولین بار اتفاق می‌افتد و خانه کارگر آذربایجان شرقی به منظور تعامل و گسترش ارتباطات و تبادل تجارب برنامه‌های دیگری را نیز با دیگر اتحادیه‌های کارگری را در دستور کار دارد که در این راستا سفر هیئت‌های کارگری از عراق و سوریه به میزبانی خانه کارگر صورت خواهد گرفت.
وی خاطرنشان کرد: در این بازدید‌ها معرفی تبریز و شناساندن پتانسیل‌ها، پیشرفت و توسعه این شهر صنعتی همراه با فرهنگ غنی و موقعیت و جایگاه آن را در کشور و خاورمیانه را نیز دنبال می‌کنیم.
صادق‌زاده تبریز را یکی از قطب‌های مهم صنعتی کشور خواند وگفت: هم اکنون بیش از ۱۲ هزار واحد کوچک و بزرگ صنعتی با دارا بودن بیش از ۶۲۰ هزار نفرنیروی کار در این شهرستان فعال هستند.
وی با اشاره اینکه تبریز دارای ۱۰ منطقه و ناحیه شهرداری است افزود: انصافا شهرداران قبلی فعالیت چشمگیری را در توسعه کلانشهر تبریز به عمل آورده‌اند که امیدواریم با حضور شهردار جدید تبریز و روی کار آمدن دولت تدبیر وامید و انتصاب استاندار جدید تبریز و استان آذربایجان شرقی بیشتر از گذشته آباد‌تر شود.
صادق‌زاده با اشاره به فعالیت چندین هزار کارگر در شهرداری تبریز افزود: شهرداری تبریز با دارا بودن کارگران زیادی از شرکای اصلی خانه کارگر تبریز بوده و همکاری‌های مثبتی در گذشته وحال میان این دو نهاد برقرار بوده که امیدواریم در آینده نیز ادامه یابد.
برپایه این گزارش هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان در سفری سه روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری این استان، استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز از کارخانه تراکتورسازی تبریز، اتحادیه امکان استان، مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز و اماکن تاریخی این شهر نیز بازدید می‌نمایند.
در این هیئت سید هاشم سلهب مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، حاج علی یاسین رییس اتحادیه کارگران الوفاء، حاج اسامه الخنساء دبیرکل اتحادیه کارگران وفاء، ناصر یوسف نزال دبیرکل اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی در لبنان، فصیل طه مسئول امور مالی تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، نواف سلهب عضو اتحادیه کارگران حزب الله لبنان حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز