خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان:

اتحادیه امکان فرصتی ارزشمند برای کارگران ایران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۹۶

هیئت کارگری حزب الله لبنان از مجموعه اتحادیه امکان استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

ایلنا: مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان امکانات فراهم شده در اتحادیه امکان را برای تعاونی‌های مصرف کارگری ایران ارزشمند خواند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید هاشم سلهب در بازدید هیئت کارگری حزب الله لبنان از مجموعه اتحادیه امکان استان آذربایجان شرقی افزود: این محموع در نوع خود بی‌نظیر بوده و تجبه موفقی برای الگو برداری است.
وی نقش حاج کریم صادق‌زاده به عنوان نماینده تعاونی‌های مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی در اتحادیه امکان را در این زمینه مهم خواند و گفت: قطعا حضور ایشان و توانمندی‌های مدیریتی‌اش توانسته به فعالیت این اتحادیه در سطح کلان و منطقه‌ای کمک موثری نماید.
سرپرت اتحادیه امکان در آذربایجان شرقی نیز در این بازدید با ارایه گزارشی از فعالیت‌های این اتحادیه گفت: اتحادیه مرکزی تعاونی‌های مصرف کارگران ایران «امکان» با تلاش ۳۲ تعاونی مصرف کارگری تأسیس شده و در خال حاضر بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ تعاونی در آن عضویت دارند.
عزت خانی از اتحادیه امکان به عنوان یکی از گسترده‌ترین. سالم‌ترین شبکه‌های توزیع کالای کشور یاد کرد و گقت: این اتحادیه علاوه بر وابستگی به قشر تعاون از افتخار تعلق به قشر محروم کارگری نیز بهره‌مند است.
وی با اشاره به توانمندی‌های اتحادیه امکان در سراسر کشور، امکانات آن را در استان آذربایجان شرقی یادآور شد و گفت: مرکز تبریز این اتحادیه در زمینی به وسعت ۷ هزار مترمربع و سوله انباری ۲ هزار مترمربعی در سال ۱۳۶۶ تأسیس و یکی از مراکز فعال آن در کشور به شمار می‌رود.
عزب خانی افزود: اتحادیه امکان ضمن تامین مایحتاج عمومی کارگران عضو و ارایه آن با کمترین قیمت همه ساله سودی مناسب ذاشته که بین اعضاء خود تقسیم می‌نماید.
همین گزارش حاکی است هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان در سفری سه روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری این استان، استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز از کارخانه تراکتورسازی تبریز، مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز و اماکن تاریخی این شهر نیز بازدید می‌نمایند.
در این هیئت سید هاشم سلهب مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، حاج علی یاسین رییس اتحادیه کارگران الوفاء، حاج اسامه الخنساء دبیرکل اتحادیه کارگران وفاء، ناصر یوسف نزال دبیرکل اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی در لبنان، فصیل طه مسئول امور مالی تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، نواف سلهب عضو اتحادیه کارگران حزب الله لبنان حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز