خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب‌الله لبنان:

خواهان گسترش روابط تشکل‌های کارگری لبنان با خانه کارگر جمهوری اسلامی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۵

امیدوارم این همکاری‌ها، جبهه‌ای در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی باشد و با روی کار آمدن دولت جدید در ایران، این ارتباط‌ها گسترده‌تر از گذشته شود.

ایلنا: مسئول دفتر تشکیلات کارگری حزب‌الله لبنان خواستار گسترش روابط تشکل‌های کارگری لبنان با خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید هاشم سلهب که در دیدار هیئت بلندپایه کارگری حزب الله لبنان و جمعی از فعالان کارگری و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر تبریز با استاندار آذربایجان شرقی سخن می‌گفت افزود: امیدوارم این همکاری‌ها، جبهه‌ای در مقابل استکبار و صهیونیسم جهانی باشد و با روی کار آمدن دولت جدید در ایران، این ارتباط‌ها گسترده‌تر از گذشته شود.
وی نقش خانه کارگر آذربایجان شرقی در همکاری‌های کارگری ایران و لبنان را موثر دانست و افزود: امیدوارم تشکل کارگری تبریز و مسئولان آن از جمله حاج کریم صادق‌زاده چهره شناخته شده‌ای در میان اتحادیه‌های کارگری کشورهای منطقه هستندکه امیدوارم این نهاد کارگری در همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی نقش بسزایی داشته باشد.
سید هاشم سلهب همچنین توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱ + ۵ را یک پیروزی بزرگ دانست و با تبریک این موفقیت از طرف رهبران حزب‌الله به ملت قهرمان ایران، اظهار داشت: این موفقیت، نمونه‌ای از پیروزی ملت‌های مستضعف جهان است که می‌خواهند حق خود را در این زمینه اثبات کنند و این پیروزی، برای تشکل‌ها و گروه‌هایی که به دنبال احقاق حقشان هستند الگو خواهد شد.
مسئول دفترتشکیلات کارگری حزب‌الله لبنان همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی در سفارت ایران در بیروت، شهادت رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در این حادثه را تسلیت گفت و در ادامه از استقبال گرم مسئولان استان آذربایجان شرقی از هیئت کارگری لبنان قدردانی نمود.
همین گزارش حاکی است هیئت بلندپایه کارگری حرب الله لبنان به دعوت خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در سفری سه روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن دیدار با تشکل‌های کارگری این استان، استاندار آذربایجان شرقی و شهردار تبریز از کارخانه تراکتورسازی تبریز و اماکن تاریخی این شهر نیز بازدید خواهند کرد.
در این هیئت همچنین حاج علی یاسین رییس اتحادیه کارگران الوفاء، حاج اسامه الخنساء دبیرکل اتحادیه کارگران وفاء، ناصر یوسف نزال دبیرکل اتحادیه کارگران حمل و نقل دریایی در لبنان، فصیل طه مسئول امور مالی تشکیلات کارگری حزب الله لبنان، نواف سلهب عضو اتحادیه کارگران حزب الله لبنان حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز