خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه تبریز:

پیروزی‌های اخیر دیپلماسی کشور با حکمت و تدبیر و در سایه همدلی ملی به‌دست آمده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۱۵

این توافق قدم اول است و انشا ا… با سپری شدن ۶ ماه، طرف غربی حسن نیت خود را نشان داده و اعتماد ملت ایران را برای همکاری‌های آینده جلب نمایند.

ایلنا: رییس دانشگاه تبریز گفت: پیروزی اخیر دیپلماسی خارجی کشور با حکمت، تدبیر و در سایه همدلی بدست آمده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا پرویز آژیده در جلسه شورای این دانشگاه ضمن تبریک هفته بسیج افزود: پیروزی اخیر دیپلماسی کشور خبر مسرت بخشی بود که با تلاش خستگی ناپذیر و روحیه بسیجی هیأت مذاکره کننده ایرانی با۱ + ۵ در دفاع از حق مسلم کشور و رفع ظلم بدست آمده که قدردانی مقام عظمای ولایت را نیز در پی داشته است.
وی گفت: این توافق قدم اول است و انشا ا… با سپری شدن ۶ ماه، طرف غربی حسن نیت خود را نشان داده و اعتماد ملت ایران را برای همکاری‌های آینده جلب نمایند.
آژیده خاطرنشان کرد: کشورهایی که تا به حال به دنبال سلطه بر جمهوری اسلامی و ظلم به ملت ایران بوده‌اند، بدانند که با این ملت باید با زبان منطق صحبت کنند نه زور و تحریم.
وی روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ستم را خصوصیت اصلی مردم ایران و جوانان این مرز و بوم دانست و گفت: یک نمونه ازاین روحیه ظلم ستیزی، قیام ۱۶ آذر است و اکنون در آستانه سالگرد این قیام هستیم، در آن روز، دانشجویان برای عزت ایران و مبارزه با استکبار خون خود را فدا کردند و تجلیل این قیام، تجلیل مبارزه با زیاده خواهی استکبار است.
بر اساس این گزارش، در پایان این جلسه پس از بحثو بررسی تاسیس، رشته بیوشیمی در دانشکده علوم طبیعی در مقطع دکتری و دو رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد با عناوین سامانه‌های برقی حمل و نقل در دانشکده مهندسی برق و کامپیو‌تر و انگل‌شناسی در دانشکده دامپزشکی تصویب و جهت اخذ مجوز به وزارت علوم تحقیقات و فناوری ارسال شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز