خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی تبریز:

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت اول شهرداری تبریز است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۲۲

در این میان ضروری است تا در بودجه ۹۳ پروژه‌های چشمگیری برای تبریز تعریف کنیم.

ایلنا: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: همه ساله در تدوین بودجه اولویت‌هایی در نظر می‌گیریم و در بودجه لحاظ می‌کنیم، امسال نیز به عقیده من با توجه به اینکه بودجه مورد نظر اختصاص یافته است باید اتمام پروژه‌های نیمه تمام را در اولویت قرار دهیم.
به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر عابدزاده با بیان اینکه در حال حاضر نیازهای زیادی برای پیشرفت شهر وجود دارد گفت: در این میان ضروری است تا در بودجه ۹۳ پروژه‌های چشمگیری برای تبریز تعریف کنیم که احداثمرکز همایش‌های بین المللی می‌تواند یکی از این پروژه‌ها باشد.
وی ادامه داد: احیای بافت فرسوده و هدایت سرمایه بخش خصوصی از دیگر نیازهای شهر است ضمن اینکه تداوم پروژه‌های مسیرگشایی و ایجاد فضای سبز که در سال گذشته انجام شد، می‌تواند از اصلیترین نیازهای شهر باشد.
عابدزاده با اشاره به تلاش اعضای شورای اسلامی شهر تبریز برای تدوین بودجه‌ای منطقی افزود: بودجه منطقی بودجه‌ای است که در آمد‌ها و هزینه‌ها با یکدیگر مطابقت داشته باشد و به اصطلاح حبابی نباشد؛ امسال نیز تمام تلاش اعضای شورا بر این است تا پروژه‌های مصوب شورا محقق شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز