خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تبریز:

دولت یازدهم می‌تواند در صدد انتقال اختیارات لازم به شوراهای شهر باشد

کد خبر : ۱۲۳۵۲۱

عدم وجود مدیریت واحد شهری موجب نارضایتی مردم می‌شود

ایلنا: یک عضو شورای شهر تبریز گفت: ضرورت وجود مدیریت واحد شهری در کلانشهر‌ها بر همه روشن است و دولت یازدهم می‌تواند در صدد انتقال اختیارات لازم به شوراهای شهر باشد.
به گزارش ایلنا علی نوایی باغبان افزود: برای اعمال مدیریت واحد شورا و شهرداری باید در خود ظرفیت لازم را به وجود آورد تا بتواند علاوه برمسئولیت‌های فعلی مسئولیت‌های دیگری را هم عهده دارد شود و تحت عنوان مدیریت یکپارچه تدبیر کند.
وی ادامه داد: تشخیص من این است که در این دوره شورا مدیریت واحد محقق خواهد شد چون هم در شورا و هم در شهرداری این ظرفیت و توان وجود دارد که دستگاه‌های خدمات رسانی دیگر را نیز تحت مدیریت خود درآورد و از طرف دیگر به حد کافی اجرای قانون مدیریت واحد از طرف دولت به تاخیر افتاده است در حالی که دنیا به طرف مدیریت یکپارچه حرکت کرده است و ضرورت وجود آن بر افراد روشن است.
وی در عین حال با انتقاد از نبود مدیریت واحد شهر در کلانشهرهای بزرگ افزود: عدم وجود مدیریت واحد شهری موجب نارضایتی مردم و توسعه نامتوازن شهر می‌شود که یکی از اولویت‌های کاری من نیز پیگیری مدیریت واحد شهری، چه در تعامل با دستگاه‌های دولتی و چه در جمع شورا، خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز