خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

در تدوین لایحه بودجه شهرداری تبریز تسریع شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۰۶

بر اساس پیش بینی‌های انجام گرفته لایحه سال آینده شهرداری تبریز برای مدیریت بهتر و هدفمند‌تر شهر و نیز موفقیت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی و از سوی دیگر ارایه خدمات حداکثری به شهروندان در سقف ۳۰ هزار میلیارد ریال تدوین وتقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد.

ایلنا: شهردار تبریز بر لزوم تسریع در روند تدوین و جمع بندی لایحه بودجه سال ۹۳ شهرداری تبریز و تقدیم به موقع آن به شورای اسلامی شهر تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در جمع مدیران ارشد شهرداری تبریز با تأکید بر اینکه بودجه سالانه اساس و محور برنامه ریزی‌ها و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های عمرانی خدماتی یک ساله شهرداری است، خواستار جمع بندی سریع پیشنهادات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه توسط ستاد بودجه شهرداری شد.
شهردار تبریز همچنین دقت در بودجه ریزی صحیح، منطقی و مبتنی بر واقعیت‌های درآمدی و شاخص‌های تحققی را زمینه ساز تحقق حداکثری بودجه پیشنهادی و نیز مدیریت صحیح درآمد‌ها و هزینه‌های جاری و عمرانی دانست و ابراز امیدواری کرد لایحه سال آینده شهرداری با بالا‌ترین و منطقی‌ترین ردیف‌های درآمدی تدوین شود.
در این نشست نجفی خواستار پیش بینی ردیف‌ها و منابع درآمدی جدید و پایدار، بازنگری در برخی کد‌ها و ردیف‌های درآمدی، توجه جدی به پیش بینی بودجه‌های سرمایه گذاری، اوراق مشارکت و تسهیلات کلان بانکی، برنامه ریزی برای کاهش هزینه‌ها، پیش بینی پروژه‌های بزرگ و کلان در بودجه سال آینده و رفع موانع و محدودیت‌های موجود بر سر راه تحقق درآمدهای مورد نظر از طریق ستاد بودجه شهرداری شد.
شهردار تبریز در عین حال از مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری خواست با ارایه و تقدیم به موقع بودجه‌های پیشنهادی خود به این ستاد زمینه را برای تدوین، تنظیم و تقدیم به موقع لایحه بودجه سال آینده شهرداری به شورای شهر فراهم کنند.
گفتنی است بر اساس پیش بینی‌های انجام گرفته لایحه سال آینده شهرداری تبریز برای مدیریت بهتر و هدفمند‌تر شهر و نیز موفقیت در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی خدماتی و از سوی دیگر ارایه خدمات حداکثری به شهروندان در سقف ۳۰ هزار میلیارد ریال تدوین وتقدیم شورای اسلامی شهر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز