خبرگزاری کار ایران

در نخستین سفر شهرستانی به ورزقان؛

استاندار آذربایجان شرقی از وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۶۰

جبارزاده در این سفر ضمن بازدید از وضعیت بازسازی شهر ورزقان، از چند روستای این شهرستان نیز بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات اهالی این روستا‌ها قرار گرفت.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی در نخستین سفر شهرستانی، به منظور بازدید از آخرین وضعیت بازسازی مناطق زلزله‌زده و بررسی مسایل و مشکلات مردم این مناطق، صبح امروز(چهارشنبه) راهی شهرستان ورزقان شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مسئول روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی گفت: آقای جبارزاده در این سفر ضمن بازدید از وضعیت بازسازی شهر ورزقان، از چند روستای این شهرستان نیز بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات اهالی این روستا‌ها قرار گرفت.
جواد آهنگری افزود: استاندار آذربایجان شرقی همچنین در محور خواجه - ورزقان از چند روستای بازسازی شده شهرستان هریس نیز بازدید کرد.
وی اظهار داشت: در پایان سفر استاندار آذربایجان شرقی به ورزقان، مسایل و مشکلات مناطق زلزله‌زده استان در جلسه‌ای با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی بررسی خواهد شد.
آهنگری خاطرنشان کرد: نخستین سفر شهرستانی استاندار آذربایجان شرقی در هوای برفی و همراه با کولاک شهرستان ورزقان انجام شده است که هم‌اکنون نیز بارش برف در این شهرستان ادامه دارد.
وی در پایان اظهار داشت: استاندار آذربایجان شرقی را در این سفر معاون عمرانی استاندار و چند تن از مدیران دست‌اندرکار بازسازی مناطق زلزله‌زده و نماینده مردم ورزقان در مجلس همراهی می‌کنند.
گفتنی است استاندار آذربایجان شرقی پیش از این اعلام کرده بود که سفرهای شهرستانی خود را از سفر به مناطق زلزله‌زده استان آغاز خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز