خبرگزاری کار ایران

هم زمان با دومین همایش ارتباط صنعت برق و دانشگاه؛

توزیع نیروی برق تبریز آخرین دستاوردهای علمی خود را ارایه کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۴۵

تا پایان شش ماهه نخست سال ۱۳۹۲ هشت پروژه تحقیقاتی این شرکت در زمینه‌های مختلف به پایان رسیده و دو پروژه دیگر در حال اجرا هستند.

ایلنا: هم زمان با دومین همایش ارتباط صنعت برق و دانشگاه، شرکت توزیع نیروی برق تبریز آخرین یافته‌های پژوهشی و تحقیقاتی خود را ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در نمایشگاه جنبی همایش ارتباط صنعت برق و دانشگاه، گفت: تا پایان شش ماهه نخست سال ۱۳۹۲ هشت پروژه تحقیقاتی این شرکت در زمینه‌های مختلف به پایان رسیده و دو پروژه دیگر در حال اجرا هستند.
افشین روشن میلانی با اشاره به اهمیت پژوهش در صنعت برق تصریح کرد: در حال حاضر این شرکت با پنج دانشگاه استان شامل دانشگاه تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و مجتمع آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق آذربایجان تفاهم نامه همکاری مبادله نموده است.
وی تصریح کرد: این شرکت علاوه بر اجرای پروژه‌های مشترک تحقیقاتی با دانشگاه‌های طرف تفاهم نامه، در مورد نظارت بر پروژه‌های تحقیقاتی و داوری پروژه‌های پیشنهادی نیز از همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی استفاده می‌نماید.
روشن میلانی تاکید کرد: با توجه به رشد سریع فناوری‌های صنعت برق دردنیا ضروری است که با حمایت از پژوهش و بها دادن به آن فرصت‌های جدیدی برای پیشرفت و توسعه کشور در بخش انرژی برق فراهم آوریم.
وی یافته‌های علمی و نوآوری شرکت توزیع نیروی برق تبریز را چشمگیر ارزیابی کرد و افزود: از سال ۱۳۹۰ تا کنون ۳۸ مقاله مختلف توسط متخصصین برق تبریز در مجلات و کنفرانس‌های معتبر علمی ارائه شده است.
گفتنی است دومین همایش ارتباط صنعت برق و دانشگاه با حضور شرکت‌های زیر مجموعه صنعت برق کشور و با ارائه ۲۲۵ پروژه تحقیقاتی در محل نیروگاه طرشت برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز