خبرگزاری کار ایران

دستگیری سارق و کشف ۱۰فقره سرقت در مرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۹۳

سارق بعد از دستگیری در تحقیقات به عمل آمده به ۱۰ فقره انواع سرقت با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد که با بازسازی، تمامی سرقت‌ها مورد تائید قرار گرفت.

ایلنا: با تلاش عوامل کلانتری ۱۱ طالقانی مرند با دستگیری سارق حرفه‌ای ۱۰ فقره انواع سرقت کشف شد.
به گزارش ایلنا، فرهنگ نوروزی گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت از ساختمانهای نیمه کاره و خانه باغ‌ها موضوع در دستور کار عوامل انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران عوامل انتظامی با همراهی عوامل آگاهی این شهرستان با بررسی صحنه جرم و آثار بجا مانده از سارق پس از یک سری کار پلیسی و اطلاعات بدست آمده از تحقیقات محسوس و نامحسوس سارق حرفه‌ای بنام(الف - الف) را به همراه مقداری وسایل و آهن آلات مسروقه که در خودرو سایپا بود شناسایی و دستگیر کردند.
وی اظهار داشت: سارق بعد از دستگیری در تحقیقات به عمل آمده به ۱۰ فقره انواع سرقت با همدستی دو نفر دیگر اعتراف که با بازسازی، تمامی سرقت‌ها مورد تائید قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از منزل سارق مقادیر قابل توجهی وسایل سرقتی از جمله انواع اقسام آهن آلات ساختمانی کشف و با شناسایی مالباختگان و با هماهنگی مقام قضائی تحویل صاحبان اصلی شد.
فرمانده انتظامی مرند با اشاره به معرفی سارق و همدستان دستگیر شده به مراجع قضایی از شهروندان خواست تا درب و پنجره‌های منزل خود را به تجهیزات ایمنی مجهز و از نگهداری پول نقد و اشیاء قیمتی در منزل خودداری کنند و در صورت برخورد با هر مورد مشکوک بلافاصله موضوع را با مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز