خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

برخی از بخش‌های مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران تبریز به بخش خصوصی واگذار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۱۵

بهره برداری از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی ضمن توسعه ورزش همگانی در بین کارگران، موجب کشف استعداد از بین آنان شده و در تعالی ورزش قهرمانی نقش بسزایی ایفا می‌کند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی توسعه زیرساخت‌های ورزش کارگری در این استان مورد توجه قرار دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا یونس فاتح گفت: توسعه ورزش در بین کارگران یکی از راه‌های ارتقای سطح زندگی این قشر در جامعه است و موجب ایجاد امید، شور و نشاط اجتماعی در بین کارگران می‌شود که بهره برداری از مجموعه ورزشی کارگران در این امر مؤثر خواهد بود.
وی افزود: بهره برداری از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی ضمن توسعه ورزش همگانی در بین کارگران، موجب کشف استعداد از بین آنان شده و در تعالی ورزش قهرمانی نقش بسزایی ایفا می‌کند.
یونس فاتح با بیان اینکه فعالیت‌های هئیت امنای مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران آذربایجان شرقی شایسته و قابل توجه بوده، افزود: گزارشات رسیده از کارفرمایان و کارگران واحدهای کارگری رضایت کامل آنان از عملکرد مجموعه را نشان می‌دهد که این فعالیت‌ها کافی نبوده و باید برای پیشرفت روزافزون این مجموعه‌ها اقدامات زیادی انجام داد.
وی همچنین با بیان اینکه بخش خصوصی می‌تواند جهت توسعه و تجهیز مجموعه‌های ورزشی کمک زیادی به ورزش کارگری کند، افزود: برخی از بخش‌های مجموعه‌های فرهنگی ورزشی کارگران در تبریز به بخش خصوصی واگذار می‌شود.
لازم به ذکر است ورزش آماتور کارگری که زیر سایه افزایش مجموعه‌های ورزشی کارگران در سطح کشور پیشرفت کرده است، موجب توسعه و تعالی ورزش قهرمانی می‌شود.
کارگران که یکی از اقشار پرتلاش جامعه محسوب می‌شوند، در چند سال اخیر ضمن تلاش در جبهه تولید و اقتصاد، به ورزش آماتور کارگری می‌پردازند، که این مهم علاوه بر پرورش جسم و روح انسان موجب افزایش راندمان کاری آنان می‌شود.
طبق آمار اعلام شده از سوی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکنون بیش از ۲۸۴ مجموعه ورزشی کارگران در سطح کشور تأسیس شده و ۷۴ مجموعهٔ ورزشی دیگر درحال احداثاست؛ آذربایجان شرقی نیز به موجب تلاش مسئولان استانی در چند سال اخیر، شاهد رشد قابل توجهی در احداثمجموعه‌های ورزشی کارگران در استان است ولی تعداد این مجموعه‌ها ناکافی بوده و باید قدم‌های بزرگتری در این راه برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز