خبرگزاری کار ایران

ھمایش منطقه‌ای تربیت بدنی و علوم ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی ملکان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۶۱

مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، بیومکانیک و فناوری ورزشی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی و رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی از محورھای این ھمایش هستند.

ایلنا: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از برگزاری دومین ھمایش منطقه‌ای تربیت بدنی و علوم ورزشی در روز جمعه یکم آذرماه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا موسی ارشد گفت: این ھمایش روز جمعه با حضور مسئولین منطقه ۱۳ دانشگاه آزاد اسلامی، نماینده مردم ملکان و لیلان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی و ھمچنین اساتید و دانشجویان دکتری و ارشد رشته تربیت بدنی از سراسر کشور در سالن آمفی تئا‌تر مجتمع آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان برگزار خواھد شد.
وی با بیان اینکه ۲۰ آبان آخرین مهلت ارسال مقالات بود، افزود: از میان ۱۲۳ مقاله رسیده به دبیرخانه ھمایش، تعداد ۶۸ مقاله جھت ارائه در این ھمایش پذیرفته شده است.
وی افزود: از میان مقالات پذیرش شده تعداد ۱۸ مقاله به صورت سخنرانی و بقیه به صورت پوستر در این ھمایش ارائه خواھد شد.
ارشد به محورھای دومین ھمایش منطقه‌ای تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان نیز اشاره کرد و افزود: مدیریت ورزشی، فیزیولوژی ورزشی، بیومکانیک و فناوری ورزشی، آسیب‌شناسی و حرکات اصلاحی و رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی از محورھای این ھمایش هستند.
بر اساس این گزارش، در حال حاضر بیش از ۵۰۰ دانشجو در ۸ رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقاطع کار‌شناسی ارشد، کار‌شناسی و کاردانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان مشغول تحصیل ھستند که از این تعداد ۱۵۰ نفر در ۲ رشته مدیریت ورزشی و فیزیولوژی ورزشی در مقطع کار‌شناسی ارشد و ۳۲۰ نفر در ۶ رشته در مقاطع کار‌شناسی و کاردانی ادامه تحصیل می‌دھند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز