خبرگزاری کار ایران

تماس بیش از ۹ هزار نفر از شهروندان با پلیس مراغه

کد خبر : ۱۲۱۶۵۸

مشارکت مردم با پلیس زمینه ساز تحقق شعار جامعه محوری پلیس است.

ایلنا: فرمانده انتظامی مراغه در آذربایجان شرقی از تماس ۹ هزارو۷۲۴ نفر از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس در ۸ ماهه امسال خبر داد.
به گزارش ایلنا عیسی هاتفی گفت: پلیس ۱۱۰ آسان‌ترین، مطمئن‌ترین و کارآمد‌ترین فوریت‌های پلیسی است که بیشترین تماس‌ها با موفقیت انجام یافته است.
وی افزود: طبق نظر سنجی‌های بعمل آمده از فعالیت مرکز فوریت‌های پلیس، ۹۰درصد از امدادخواهان درزمینه حضور به موقع درصحنه جرم، کیفیت رسیدگی ونحوه برخورد ماموران اعلام رضایت داشته‌اند.
هاتفی ادامه داد: استقلال و انسجام هر چه بیشتر پلیس ۱۱۰، در جلب مشارکت مردم تاثیرگذار بوده و مستقیما «به افزایش سرمایه اجتماعی می‌انجامد.
فرمانده انتظامی مراغه با تاکید برتلاش پلیس برای جلب اعتماد و رضایت مردم گفت: مشارکت مردم با پلیس زمینه ساز تحقق شعار جامعه محوری پلیس است.
وی خاطرنشان کرد: پلیس افزایش ضریب امنیت را در تعامل نزدیک با مردم و در توجه به نظرات آن‌ها به عنوان مهم‌ترین بازوی اجرایی و حمایتی خود می‌داند.
وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در تحقق امنیت از ویژگی‌های یک جامعه است گفت: نظارت مردم برعملکرد پلیس نوعی از فعالیت آنان در زندگی اجتماعی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز