خبرگزاری کار ایران

فروشنده داروهای غیر مجاز در تبریز دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۶۶

خانواده‌ها و جوانان همیشه به یاد داشته باشند، از هرگونه خرید و استفاده از داروهای‌هایی از طریق افراد غیر متخصص و سایت‌های اینترنتی غیر مجاز تبلیغ می‌گردد خودداری کرده و در صورت مشاهده فورا موضوع را با پلیس فتا در میان بگذارند.

ایلنا: فردی که اقدام به فروش انواع داروهای غیر مجاز و ارائه مشاوره پزشکی از طریق ایمیل می‌کرد، دستگیر شد.
به گزارش ایلنا، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: چندی پیش در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه از طرف پسر جوانی که خود را به عنوان دکتر تغذیه معرفی نموده بود اغفال شده و تعدادی داروی لاغری غیر مجاز خریداری و از طریق ایمیل اینترنتی در خصوص مشاوره پزشکی با وی در ارتباط بوده است و این موضوع در دستور کار کار‌شناسان پلیس فتا قرار گرفت.
قاسملو افزود: با بررسی تخصصی توسط کار‌شناسان، متهم شناسایی و مشخص شد که داروهای داده شده قاچاق و غیر قابل مصرف بوده و به نوعی عوارض جانبی جسمی در مصرف کننده، ایجاد می‌کند. برابر تحقیقات اعلام داشت که خود را به عنوان پزشک تغذیه به شاکیه معرفی نکرده و با توجه به اینکه شاکیه مشتری آژانس هواپیمایی بوده و در خصوص نحوه لاغر شدن از من سئوال کرده و من نیز که در باشگاه بدنسازی فعالیت می‌کردم دارو‌ها و مشاورانی را که در باشگاه استفاده می‌کردند به وی منتقل نموده‌ام.
وی تصریح کرد: با توجه به حرفهای ضد و نقیض در گفته‌های طرفین پرونده، مواجهه حضوری ما بین شاکیه و متهم انجام و مشخص شد که مابین شاکیه و متهم مسائل مالی در بین بوده و شاکیه با استفاده از این موضوع سعی در تسویه حساب مالی را داشته است.
رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و جوانان همیشه به یاد داشته باشند، از هرگونه خرید و استفاده از داروهای‌هایی از طریق افراد غیر متخصص و سایت‌های اینترنتی غیر مجاز تبلیغ می‌شود خودداری کرده و در صورت مشاهده فورا موضوع را با پلیس فتا در میان بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: به یاد داشته باشیم اکثر داروهایی که در سایت‌های اینترنتی تبلیغ می‌شود غیر مجاز بوده و اثرات جبران ناپذیر بر جسم و روح و روان افراد وارد می‌کند. در صورت بروز مشکل، بهترین راه، مشورت با اهل تخصص(مشاورین و پزشکان) در حوزه مربوطه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز