خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

شورای شهر محل کشمکش‌های سیاسی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۲۵۴

شورا جای مسایل حاشیه‌ای نبوده و مردم انتظار دارند اعضای شورا و شهردار به فکر خدمت به جامعه باشند / علم، صداقت، امانت داری و برنامه ریزی از اصولی مدیریتی است که در متون دینی به آن اشاره و تاکید شده است و اگر این ویژگی‌ها در مدیری وجود داشته باشد آن مدیر به طور قطع موفق خواهد بود.

ایلنا: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری محل کشمکش و تنش‌های سیاسی و جناحی نیست و همه باید در راستای خدمت به مردم گام بردارند.
به گزارش ایلنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری که در آئین معارفه نجفی شهردار جدید این شهر سخن می‌گفت با انتقاد از برخی تنش‌ها در مجموعه شورای اسلامی شهر افزود: شورا جای مسایل حاشیه‌ای نبوده و مردم انتظار دارند اعضای شورا و شهردار به فکر خدمت به جامعه باشند.
وی با اشاره به شرایط لازم برای یک شهردار موفق تصریح کرد: شهردار در مرحله اول باید شرح صدر داشته و با حوصله جوابگوی مراجعه کنندگان باشد.
آیت الله مجتهدشبستری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مشاوره با کمیسیون‌های مختلف، رعایت اولویت در اجرای طرح‌ها، اهتمام به امور فرهنگی و هماهنگی با اعضا شورا از دیگر شروطی است که یک شهردار برای اداره شهر باید به آن‌ها توجه کند.
وی همچنین با اشاره به شروط و ویژگی‌های یک مدیر موفق افزود: علم، صداقت، امانت داری و برنامه ریزی از اصولی مدیریتی است که در متون دینی به آن اشاره و تاکید شده است و اگر این ویژگی‌ها در مدیری وجود داشته باشد آن مدیر به طور قطع موفق خواهد بود.
آیت الله مجتهدشبستری با بیان اینکه در قانون وظایفی برای شهردار تعریف شده است، گفت: کار شهردار بسیار گسترده بوده و با اقشار مختلف مردم سروکار دارد، از این رو باید در امور شهر بسیار دقت کند.
وی اختلاف و تنش را آفت کار شورایی دانست و افزود: مردم با دیدن اختلاف، از رای دادن مایوس شده و خدای نکرده به نظام و مقدسات بدبین می‌شوند، از این رو باید با کنار گذاشتن هرگونه اختلاف، با همدلی و وحدت در راستای توسعه تبریز گام بردارند.
لازم به ذکر است صبح امروز صادق نجفی به عنوان شهردار تبریز معرفی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز