خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

سومین زمین خاکی تبریز تبدیل به چمن مصنوعی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۰۰

استعدادهای بالقوه بسیاری در محلات تبریز وجود دارند که با ایجاد زیرساخت‌ها شهرداری تبریز در نظر دارد از هدر رفت این استعداد‌ها جلوگیری نماید.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز گفت: در راستای توسعه زیرساختهای ورزش محلات؛ سومین زمین خاکی تبریز تبدیل به چمن مصنوعی شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین اکبری افزود: با توجه به سیاستهای کلان شهرداری تبریز مبنی بر آماده کردن امکانات ورزشی در سطح شهر تا کنون سه میدان خاکی شیخ محد خیابانی، رشیدیه و توحید عباسی توسط شهرداری تبریز تبذیل به چمن مصنوعی شده و تحویل هیئت فوتبال استان قرار داده شد.
وی ادامه داد: حوزه ورزش و تربیت بدنی به جهت آنکه مورد مراجعه، تقاضا و توجه بیشتر شهروندان جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است، مهم‌ترین بستر فعال برای دستیابی به اهداف توسعه و ارتقای سطح نشاط عمومی و اجتماعی به شمار می‌رود و دراین راستا شهرداری تبریز در کنار دیگر نهادهاو دستگاه‌های متولی ورزش و حتی بیش از آن‌ها، سرمایه‌گذاری و بسترسازی‌های کلان و چشمگیری در این حوزه طی سال‌های گذشته انجام داده است.
اکبری با بیان اینکه استعدادهای بالقوه بسیاری در محلات تبریز وجود دارند که با ایجاد زیرساخت‌ها شهرداری تبریز در نظر دارد از هدر رفت این استعداد‌ها جلوگیری نماید خاطرنشان کرد: اقدامات شهرداری در سرمایه‌گذاری و بسترسازی برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی به طور هم‌سو و موازی باهم در بعد ورزش همگانی و ورزش قهرمانی انجام گرفته و در حال حاضر شهرداری تبریز به عنوان یکی از نهاد‌ها و دستگاه‌های فعال و پویا در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی استان ایفای نقش می‌کند.
سرپرست شهرداری تبریز با تاکید به اینکه سرمایه گذاری شهرداری تبریز بر ورزش همگانی و شهروندی همانند سال‌های گذشته به دلیل اهمیت ورزش شهروندی، فعالیت شهرداری در زمینه سلامت و تندرستی خانواده ادامه خواهد داشت‌ گفت: تلاش برای بسط و گسترش فرهنگ ورزش در بین آحاد مردم را از دیگر برنامه‌های سازمان ورزش در ورزش همگانی است.
گفتنی است، زمین چمن توحید عباسی با حضور مهدی تاج رییس سازمان لیگ و جواد ششگلانی رییس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی و همچنین جمعی از پیشکسوتان فوتبال به بهره برداری رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز