خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

بیش از ۵۳۹ میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده مراغه پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۹۶

بنگاه‌های زود بازده علاوه بر ایجاد اشتغال، ارزش افزوده مثبتی نیز به همراه داشته باشد تا بتوانند در بازارهای رقابتی به گونه‌ای اشتغال پایدار ایجاد کنند.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از ۵۳۹ میلیارد ریال به بنگاه‌های زودبازده شهرستان ویژه مراغه خبر داد.
به گزارش ایلنا، یونس فاتح در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی صنعتی شهرستان ویژه مراغه با بیان اینکه تا کنون ۴ هزار و ۵۵۹ طرح با اعتبار بیش از ۲ هزار و ۱۴۷ میلیارد ریال معرفی شده است، افزود: از این میان یکهزار و ۷۴۹ طرح به ارزش ۵۹۰ میلیارد و ۵۱۴ میلیون ریال و اشتغالزایی ۴ هزار و ۴۹۴ نفر انعقاد قرارداد شده است.
وی افزود: تا کنون ۵۳۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال برای یکهزار و ۶۵۸ طرح با اشتغالزایی سه هزار و ۵۵۷ نفر در شهرستان ویژه مراغه پرداخت شده است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار داشت: بنگاه‌های زود بازده علاوه بر ایجاد اشتغال، ارزش افزوده مثبتی نیز به همراه داشته باشد تا بتوانند در بازارهای رقابتی به گونه‌ای اشتغال پایدار ایجاد کنند.
فاتح ادامه داد: بنگاه‌های زودبازده یک طرح منطقی است که می‌تواند با تزریق تسهیلات به لایه‌های مختلف جامعه که به دنبال شغل هستند مشکلات اشتغال را مرتفع کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز