خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

بازنشستگان پرچمداران اصلی خدمت رسانی در جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۸۷

آئین تجلیل از بازنشستگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

ایلنا: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: بازنشستگان به عنوان نماد از خودگذشتگی و ایثار در جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، یونس فاتح در آئین تجلیل از بازنشستگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان که به مناسبت روز خانواده و تکریم از بازنشستگان برگزار شد افزود: بازنشستگان گنجینه‌های معنوی و علمی والایی هستند و باید نسبت به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با اشاره به دوران بازنشستگی افزود: در اسلام بازنشستگی وجود ندارد و انسان تا توان دارد با امید به آینده باید در حال تلاش و کوشش باشد اما در سیستم رسمی کشور پس از ۳۰ سال به افتخار بازنشستگی نائل می‌شویم.

فاتح تصریح کرد: تکریم از بازنشستگان وظیفه ماست و باید به نحو احسن از این بزرگواران که سال‌های زیادی را در راه خدمت به جامعه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند با برپایی مراسم‌های در خور شأن، تجلیل و تقدیر شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: بازنشستگی یعنی تمام شدن کار و تلاش نیست بلکه بازنشستگی ذخیره‌ای از تجارب مختلف در سال‌های خدمت است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز