خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی:

۶۹ پروژه عمرانی از محل جمع‌آوری زکات در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۳۵

یک هزار و ۲۷۰ مبلغ هم در ایام مذهبی به روستاهای استان برای تبلیغ زکات اعزام می‌شوند.

ایلنا: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی از احداث۵۷ مسجد از محل جمع‌آوری زکات در استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین دشتی در حاشیه جلسه مشترک شورای مدیران سازمان جهادکشاورزی و مدیران کمیته امداد آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری بیش از ۵۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال زکات در سطح استان جمع‌آوری شده است اظهار داشت: از این مبلغ ۴ میلیارد و ۳۳۶ میلیون ریال در امور محرومان و بقیه نیز در پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.
وی تصریح کرد: از دو هزار و ۱۵۷ روستای استان یک هزار و ۳۵۲ روستا مشمول پرداخت زکات هستند.
دشتی از فعال بودن ۱۲۰ مسجد استان در امر زکات خبر داد و گفت: ۱۳۰ روحانی به صورت مقطعی در سطح استان برای تبلیغ زکات به کار گرفته شده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ادامه داد: یک هزار و ۲۷۰ مبلغ هم در ایام مذهبی به روستاهای استان برای تبلیغ زکات اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه محرومان در اولویت اول هزینه‌کرد مبالغ زکات قرار دارند یادآور شد: حدود ۶۹ پروژه عمرانی از محل جمع‌آوری زکات در سطح استان در حال اجرا است.
دبیر زکات استان با اشاره به احداث۵۷ مسجد از محل جمع‌آوری زکات گفت: طی ۶ ماهه اول سال جاری ۶۹ مورد پروژه از جمله خانه عالم، حسینیه و غسالخانه ساخته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز