خبرگزاری کار ایران

رئیس ستادجوانان روحانی در تبریز:

نسل امروز باید با درایت در تحولات سیاسی واجتماعی کشور شرکت کند

کد خبر : ۱۱۸۲۰۹

همایش سیاسی به مناسبت سالروز ۱۳ آبان در دانشگاه آزاداسلامی تبریز برگزار شد.

ایلنا: رئیس ستادجوانان دکتر روحانی درکشور گفت: ۱۳ آبان روز اعلام استقلال طلبی وعزت خواهی ملت ایران بود که سردمداران آن دانشجویان خط امام بودندکه سفارت آمریکا را اشغال کردند.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعیدالله بداشتی در همایش سیاسی که به مناسبت سالروز ۱۳ آبان در دانشگاه آزاداسلامی تبریز برگزار شد سخن می‌گفت افزود: دراین روز دانش آموزان هم تحول آفرینی کردند واین نشانگر آن است که اگردر جامعه‌ای تعالی جویی، آگاهی خواهی، رشد وتکاپو باشد دانش آموزان نیز رقم زننده تحولات بزرگ می‌شوند.
رئیس سازمان جوانان ودانشجویان مجمع نیروهای خط امام تصریح کرد: روح استقلال طلبی مردم باعث۱۳ آبان شد وصاحبان ۱۳ آبان ملت و رقم زنندگان آن دانشجویان هستند.
رئیس ستادجوانان دکتر روحانی درکشور در ادامه تأکید کرد: نسل امروز باید با دیدن وقایع کشور با درایت و هوشمندی نسبت به تحولات سیاسی واجتماعی کشور واردشده و درآن شرکت داشته باشند. وی افزود: مابایدبا قلم، حرکت، تحلیل، فعالیت‌های اجتماعی و قدر‌شناسی این فضای باز ونشاط آفرین، برای کشور سرنوشت بهتری رقم بزنیم تا کشور بحران‌ها را پشت سربگذارد.
در ادامه این همایش نماینده سابق مجلس وعضو مجمع نیروهای خط امام گفت: برای تعالی و اداره کشور دو بال عقلانیت وعلم به همراه بهره گیری از فطرت ونیروهایی که خداوند در وجود انسان نهاده، لازم است.
شکور اکبرنژاد افزود: علم ابزار کار را فراهم می‌کند وعقل به آن جهت می‌دهد. نماینده سابق مجلس تصریح کرد: درجهان اسلام توجه به عقلانیت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد وتفکر کردن را به جوانان بیاموزیم.
وی تأکید کرد: امام حسین(ع) هدف از نهضتش اصلاح جامعه بود ما نیز باید در جامعه اصلاحات انجام دهیم و نسبت به مسائل موقعیت‌شناس بوده وبا احساسات عمل و رفتار نکنیم.
در ادامه این همایش به سوالات حاضران پاسخ داده شد.
لازم به ذکر است همایش سیاسی به مناسبت سالروز ۱۳ آبان به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی تبریز دراین دانشگاه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز