خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون عمران شورای شهر تبریز:

تخلیه عمارت شهرداری تبریز تا پایان سال ۹۳ ممکن است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۰

مهم‌ترین بحثدر تعیین محل شورای شهر تبریز، دسترسی مناسب شهروندان به آن و زمینی احداثی است که در اختیار شهرداری است، لذا محل پشت ایستگاه مترو راهنمایی محل مناسبی است هم بدلیل اینکه پارک سوار در آنجا وجود دارد و هم اینکه ایستگاه مترو در‌‌ همان محل است.

ایلنا: عضو کمیته تعیین محل جدید شورای اسلامی شهر تبریز ضمن معرفی گزینه‌های خود برای احداثمحل جدید ساختمان شورا، از احتمال تخلیه آن تا پایان سال ۹۳ خبر داد.
به گزارش ایلنا ایرج شهین باهر گفت: مهم‌ترین بحثدر تعیین محل شورای شهر تبریز، دسترسی مناسب شهروندان به آن و زمینی احداثی است که در اختیار شهرداری است، لذا محل پشت ایستگاه مترو راهنمایی محل مناسبی است هم بدلیل اینکه پارک سوار در آنجا وجود دارد و هم اینکه ایستگاه مترو در‌‌ همان محل است.
وی افزود: متراژ محل حدود۴ هزار متر است و با تملک اطراف محل می‌توان به حدود پنج تا شش هزار متر رساند البته کاربری محل مزروعی و پارک سوار بوده و امکان احداثوجود دارد.
نماینده شورای شهر تبریز افزود: محل تالار شهر که در زمین ارتش مکان یابی شده است و با توجه به اینکه معمولا محل تالار شهر با محل شورا ادغام می‌شود ولی مشکل اساسی که باعثبدبینی ما می‌شود احتمال تخلیه نشدن و زمانبر شدن احداثساختمان شورا می‌شود.
وی افزود: اگر در جلسات آتی بتوانیم محل شورا را تعیین کنیم و وارد فاز طراحی بشویم می‌توانیم، طراحی را فاز به فاز انجام دهیم، تا پایان سال ۹۳ می‌توانیم عمارت شهرداری را تخلیه کنیم و شورا به محل جدید منتقل شود.
شهین باهر در پایان گفت: طراحی ما قطعا برای ۳۱ نماینده خواهد بود تا از نقل مکان و طراحی مجدد جلوگیری کنیم و این بنا برای چند نسل مورد استفاده قرار بگیرد.
از زمان آغاز به کار چهارمین دوره شورای شهر تبریز محل استقرار این شورا با تنش‌هایی همراه بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز