خبرگزاری کار ایران

دبیر کمسیون صنایع و معادن مجلس:

تحقیق و تفحص از خوردروسازان در حال انجام است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۹۱

تحقیق و تفحص از خودرو سازان زمینه را برای شناسایی مشکلات، موانع و کمبودهای موجود در این عرصه تولیدی فراهم می‌کند.

ایلنا: دبیر کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از خودروسازان در حال انجام است.
به گزارش ایلنا، الهوردی دهقانی افزود: از حدوداً دو ماه پیش اکیپ‌ها و کار‌شناسان گروه تحقیق و تفحص از خودروسازان در مجموعه‌های خودروی سازی کشور مستقر شده‌اند.
وی در باره خودروسازی‌هایی که تحقیق و تفحص در آن‌ها در حال انجام است گفت: گروههای هیات تحقیق و تفحص در خودروسازان مطرح کشور مستقر و در حال انجام وظایف محوله هستند.
دهقانی اضافه کرد: هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان گزارشاتی را نیز طی دو ماه گذشته از کار‌شناسان خود دریافت کرده‌اند.
نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی درباره پیش بینی زمانی قرائت گزارش این تحقیق و تفحص در کمسیون و مجلس گفت: براساس قانون ۶ ماه زمان برای اتمام طرح پیش بینی شده که قابل تمدید نیز است.
وی از تعریف کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی برای این طرح خبر داد و گفت: کمیته‌های فنی و استاندارد، مالی و سرمایه گذاری، ساختار و مدیریت و… از سوی هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان تشکیل شده که با استفاده از کار‌شناسان متخصص در هر کدام از بخشهای یاد شده در حال طی مراحل اجرایی است.
نماینده مجلس نهم، تحقیق و تفحص از خودرو سازان را فراهم آوردن زمینه‌ای برای شناسایی مشکلات، موانع و کمبودهای موجود در این عرصه تولیدی دانست و گفت: با دستیابی به موانع و مشکلات موجود در بخش خودروسازی می‌تواند زمینه را برای تولید با کیفیت مناسب فراهم آورد که تامین کننده نیازهای هر دو طرف این معادله یعنی تولید کننده و مصرف کننده باشد.
دهقانی در عین حال رسیدن به این اهداف را در رشد و توسعه نه تنها صنعت بلکه تاثیرگذار در اقتصاد کشور و در نتیجه تسریعی آن به بطن جامعه و تمامی هموطنان عنوان کرد.
گفتنی است زمزمه تحقیق و تفحص از خودروسازان حدوداً از نیمه دوم سال گذشته شروع شد که تاخت و تاز معروف احمدی‌نژاد به صنعتگران این حوزه و حتی وزیر وقت صنعت و معدن و تجارت درست در شب قبل از مطرح شدن این طرح در صحن علنی مجلس نوعی خود زنی برای کاهش هجمهه‌ها و اعتراضات وارده به این بخش تعبیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز