خبرگزاری کار ایران

صدور یک هزارو۱۸۳ فقره جواز تاسیس صنعتی در ۷ ماهه اول سال ۹۲ در آذربایجان‌شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۹۰

میزان اشتغال پیش بینی شده از قبل این تعداد جواز ۳۱ هزار و ۶۳۴نفر است.

ایلنا: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: در هفت ماهه اول امسال، یک هزار و ۱۸۳ فقره جواز تاسیس صادر شده است و میزان اشتغال پیش بینی شده از قبل این تعداد جواز ۳۱ هزار و ۶۳۴نفر است.
به گزارش ایلنا، محمد جواد عظمایی افزود: سرمایه گذاری مجوزهای صادره برای جوازهای تاسیس فوق الذکر ۶۴هزار و ۹۵۶ میلیارد ریال است.
وی همچنین تعداد پروانه‌های بهره برداری شده در هفت ماهه اول سال جاری را ۱۰۷ فقره عنوان کرد و گفت: این میزان پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری یک هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال برای ۲هزار و ۴۶ نفر شغل ایجاد خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ۷۸ فقره طرح توسعه در هفت ماهه اول سال ۹۲ وصول شده، افزود: این میزان طرح توسعه برای یک هزار و ۶۷۸ نفر شغل ایجاد می‌کند و حجم سرمایه گذاری برای طرح‌های توسعه مذبور ۲هزار و ۹۶ میلیارد ریال است.
عظمایی ایجاد اشتغال برای جوانان استان را جزو رسالت‌های اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: صنعت مهم‌ترین بخشی است که می‌تواند در ایجاد شغل برای جوانان نقش ایفا نماید، به طوری که امروزه بیشترین شاغلان استان در امر صنعت، معدن و تجارت مشغول فعالیت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز