خبرگزاری کار ایران

همایش آسیب‌شناسی فرهنگ محرم در اهر برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۱۷۵۷۴

هدف این همایش هماهنگی و برنامه ریزی برنامه‌های ماه محرم، باید‌ها و نبایدهای عزاداری ماه محرم، آسیبهای این ماه، ناهنجاریهای اجتماعی، تعامل و همکاری نهادهای دخیل و مرتبط در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

ایلنا: فرمانده انتظامی اهر در آذربایجان شرقی از برگزاری همایش آسیب‌شناسی فرهنگ محرم با حضور امام جمعه و با شرکت سایر مسئولین شهرستان خبر داد.
به گزارش ایلنا، «رحیم محمدی» گفت: هدف این همایش هماهنگی و برنامه ریزی برنامه‌های ماه محرم، باید‌ها و نبایدهای عزاداری ماه محرم، آسیبهای این ماه، ناهنجاریهای اجتماعی، تعامل و همکاری نهادهای دخیل و مرتبط در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر است.
فرمانده انتظامی اهر گفت: تعظیم شعائر اسلامی در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) وپرهیز از اعمال خرافی و بدعت‌های غلط از جمله قمه زنی و غیره موجب تبدیل شور حسینی به شعور حسینی بوده و دشمنان اسلام و مذهب تشیع را در جهت رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهد گذاشت.
محمدی در ادامه به آمادگی فرماندهی انتظامی شهرستان در برقراری و تامین نظم و امنیت هیئت‌ها و دستجات عزاداری حسینی اشاره کرد و افزود: ماموران انتظامی همه جانبه در خدمت هیئت‌های حسینی هستند و در همین راستا این فرماندهی برنامه‌های مختلف انتظامی و ترافیکی را تدارک دیده است.
در خاتمه امام جمعه شهرستان اهر و ریاست اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز در رابطه با اجرای عزاداری در ماه محرم مناسب باشان و منزلت ابا عبداله الحسین(ع) سخنرانی نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز