خبرگزاری کار ایران

به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز؛

هشتمین شماره نشریه معبر منتشر شد

کد خبر : ۱۱۷۵۱۸

این نشریه در شماره مهرماه به سراغ شماری از فرماندهان دوران دفاع مقدس رفته است و در آن بخش‌هایی از جنگ تحمیلی هشت ساله را بازخوانی کرده است.

ایلنا: هشتمین شماره از نشریه معبر، ارگان اطلاع رسانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز منتشر شد.
به گزارش ایلنا، این نشریه در شماره مهرماه به سراغ شماری از فرماندهان دوران دفاع مقدس رفته است و در آن بخش‌هایی از جنگ تحمیلی هشت ساله را بازخوانی کرده است.
تاکید بر ارائه شیوه مدیریتی و خلاقانه رزمندگان در گفتگویی با حسن استوار آذر مورد توجه قرار گرفته است. گفتگو‌ها و گزارش‌هایی در خصوص جنگ هشت سال دفاع مقدس از دیگر بخش‌های معبر ۸ است که به تازگی منتشر و توزیع شده است.
این نشریه در بخش‌های پایانی خود تازه‌های نشر در حوزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی را معرفی کرده است که از آن میان می‌توان هب نام کتاب‌های حنجره‌های زخمی، کمی موجی هستم، ختمی‌های ننه فاطمه و تولدی در هور اشاره کرد.
همچنین مجموعه عکس از خلبان شهید، امیر سرلشکر جواد فکوری و نیز نزرم افزار صوتی حنجره‌های زخمی به عنوان محصولات جدید انتشاراتی در آذربایجان شرقی معرفی شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز