خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی:

۸۶۵ نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۰۶

در مهر ماه سالجاری در مجموع بیش از ۱۴۳کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده که شامل ۴۶۲ گرم هروئین، ۴۷۱گرم شیشه، ۵۲۰/۲۵ کیلوگرم تریاک، ۲۱۳ گرم حشیش و ۰۶۲/۱۱۷ کیلوگرمسوخته و شیره وگراس بوده است.

ایلنا: طی مهر ماه سال جاری ۸۶۵ نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و در قالب ۶۴۹ فقره پرونده به محاکم قضایی تحویل شدند.
به گزارش ایلنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: در مهر ماه سالجاری در مجموع بیش از ۱۴۳کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده که شامل ۴۶۲ گرم هروئین، ۴۷۱گرم شیشه، ۵۲۰/۲۵ کیلوگرم تریاک، ۲۱۳ گرم حشیش و ۰۶۲/۱۱۷ کیلوگرم سوخته و شیره وگراس بوده است.
حمید علی باغبان افزود: بر این اساس عوامل تهیه و توزیع این مواد مخدر در قالب ۶۴۹ فقره پرونده به محاکم قضایی تحویل شده‌اند که میزان دستگیر شدگان در مقایسه مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد که از این تعداد ۱۰ نفر تحت عنوان قاچاقچی و تعداد ۱۹۸ نفر توزیع کننده هستند.
وی ادامه داد: یگانهای عملیاتی در مرکز مبارزه با مواد مخدر و شهرستانهای تابعه درمهر ماه سال جاری ۶۲۸ مرحله عملیات پاکسازی و دستگیری داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصدافزایش داشته است.
وی طرحهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در طی این ماه را اجرای طرح نجات در کلان شهر تبریز، مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر در نقاط آلوده و اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی(طرح پاکسازی) ذکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز