خبرگزاری کار ایران

رییس اداره امور فن آوری‌های مکانیزه جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

شماره‌گذاری ناوگان خودگردان کشاورزی در آذربایجان‌شرقی آغار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۲

این امر با هدف هویت بخشی وشناسنامه دارنمودن ماشین های بخش کشاورزی در راستای سند دارشدن، بیمه اعتباری به شرط تملیک وتوثیق، تخصیص سهمیه وکارت سوخت، نظارت و مدیریت بر پرداخت تسهیلات، حل و فصل بهنگام مسائل حقوقی ناشی از تصادفات و ساماندهی آماری انجام می پذیرد.

ایلنا: رئیس اداره امور فن آوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اهمیت موضوع شماره گذاری ماشین های خودگردان بخش کشاورزی، براساس هماهنگی های به عمل آمده توسط وزارت جهاد کشاورزی با نیروی انتظامی، همزمان با سراسر کشور شماره گذاری ناوگان زراعی فاقد پلاک در این استان هم آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا جواد زینالی مهر که در جمع خبرنگاران سخن می گفت افزود: این امر با هدف هویت بخشی وشناسنامه دارنمودن ماشین های بخش کشاورزی در راستای سند دارشدن، بیمه اعتباری به شرط تملیک و توثیق، تخصیص سهمیه و کارت سوخت، نظارت و مدیریت بر پرداخت تسهیلات، حل و فصل به‌هنگام مسائل حقوقی ناشی از تصادفات و ساماندهی آماری انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: این امر در راستای اجرای تبصره یک ماده ۳۶ قانون افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی مصوب مجلس شورای اسلامی به مرحله اجرا در می آید.

رئیس اداره امور فن آوری های مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان اضافه کرد: به محض ابلاغ آیین نامه اجرایی به پلیس راهنمایی رانندگی ناجا در آذربایجان شرقی، صاحبان ناوگان بخش زراعی استان، شامل تراکتور، کمباین و سایر ماشین های خودگردان خواهند توانست با مراجعه به مراکز شماره گذاری نسبت به شماره نمودن ناوگان فاقد پلاک انتظامی، علاوه بر رفع مشکلات قابل بروز، سازمان را در انجام بهتر حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی یاری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز