خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

قبولین دروس نهائی سال سوم متوسطه آذربایجان شرقی ۶۶/۵ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۹۸۹

بر اساس نتایج امتحانات دروس داخلی پایه سوم متوسطه نظری در سالتحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ درصد قبولی ۷۵/۸۷ بوده که در سالتحصیلی ۹۲-۱۳۹۱،۴۹/۸۹ است که از ۷۴/۱ درصد افزایش برخوردار است و در مجموع درصد قبولین دانش آموزان سال سوم متوسطه نظری در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ نسبت به ۹۱-۱۳۹۰ از رشد ۴۱/۳ درصدی برخوردار است.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از رشد ۶۶/۵ درصدی قبولین دروس نهائی سال سوم متوسطه خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز رضایی که در جلسه مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران و روسای آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت کیفیت بخشی را از رویکرد مهم آموزش و پرورش دانست و افزود: نظارت کار‌شناسانه و هدایت تخصصی موجب ارتقاء کیفیت آموزشی است.
وی با ارائه گزارشی از نتایج امتحانات سال سوم متوسطه در سالتحصیلی گذشته گفت: درصد قبولی سال سوم متوسطه نظری در سالتحصیلی۹۱-۱۳۹۰،۲/۸۱ بوده در صورتیکه در سالتحصیلی ۹۲-۹۱، این میزان به رقم ۸۶/۸۶ رسیده است.
وی اضافه کرد: بر اساس نتایج امتحانات دروس داخلی پایه سوم متوسطه نظری در سالتحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ درصد قبولی ۷۵/۸۷ بوده که در سالتحصیلی ۹۲-۱۳۹۱،۴۹/۸۹ می‌باشد که از ۷۴/۱ درصد افزایش برخوردار است و در مجموع درصد قبولین دانش آموزان سال سوم متوسطه نظری در سالتحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ نسبت به ۹۱-۱۳۹۰ از رشد ۴۱/۳ درصدی برخوردار است.
رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جذب نوآموزان پیش دبستانی حائز رتبه اول در کشور است افزود: هدایت‌های پدرانه و مادرانه و عنایت پرستارانه در تقویت مراکز پیش دبستانی مهم است.
وی ضمن قدردانی از اولیاء دانش آموزان که همواره با حمایت‌های مادی و معنوی خودشان نسبت به سرنوشت فرزندان خود و مدرسه که همانا خانه دوم آنان است بی‌تفاوت نیستند تأکید کرد: ارائه گزارشی شفاف هزینه کرد مدیران اولیاء ارجمند را در کمک رسانی به مدارس مصم‌تر خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز