خبرگزاری کار ایران

گازرسانی به ۵ روستای ملکان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۴۱

با اجرای این پروژه ۵ روستای قوزلو، آرپادرشی، قوشبلاغ، ایگدلوی کوچک و زمان آباد به مدار مصرف گاز طبیعی متصل خواهند شد.

ایلنا: آیین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۵ روستای ملکان با حضور مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز آذربایجان شرقی و جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: با اجرای این پروژه ۵ روستای قوزلو، آرپادرشی، قوشبلاغ، ایگدلوی کوچک و زمان آباد به مدار مصرف گاز طبیعی متصل خواهند شد.
ولی ا… دینی افزود: امسال با اتمام گازرسانی به ۸۰ روستای استان، میزان بهره‌مندی گاز در روستاهای آذربایجان شرقی از ۷۶ درصد به ۷۸ درصد افزایش می‌یابد.
وی در تشریح مشخصات این پروژه اجرایی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال و تحت پوشش قرار دادن ۳۱۲ خانوار روستایی و با پیش بینی حجم شبکه‌ای به متراژ ۲۳ کیلومتر در حال اجراست.
دینی افزود: هم اکنون از ۲۰ هزار و ۵۶۵ خانوار شهرستان ملکان ۱۹هزار و ۸۸۷ خانوار تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته و با اتمام پروژه‌های در دست اجرا رقم بهره‌مندی شهرستان ملکان به بیش از ۹۸ درصد افزایش خواهد یافت.
مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان با تاکید بر لزوم همراهی مردم در توسعه شبکه‌های گاز خاطرنشان کرد: در طراحی پروژه‌های گازرسانی مسیری انتخاب می‌گردد که علاوه بر تامین جریان گاز خانوارهای روستایی، زمینه توسعه شبکه گاز در بخش صنعتی و تولیدی نیز فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز