خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از خانواده چند شهید دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۳۸

سیدمحمد شروین اسبقیان در این دیدار‌ها با خانواده‌های شهید علی خسرو علی آبادی، شهید صمد اقدمی و شهید سردار رضوان ملاقات کرد.

ایلنا: مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی از خانواده شهدای علی خسرو علی آبادی، شهید صمد اقدمی و شهید سردار رضوان دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا سید محمد شروین اسبقیان در دیدار با برادر علی خسرو علی آبادی گفت: شهید خسرو علی آبادی قهرمان دوهای سرعت تبریز نمونه و الگوی مهمی برای ورزشکاران و دوندگان سرعت استان و تبریز بود.
وی افزود: اخلاق و رفتار این قهرمان زبانزد همه دوندگان استان بود وهمواره الگویی برای دوندگان در اخلاق و قهرمانی بود.
وی همچنین در دیدار با برادر شهید صمد اقدمی از قهرمانان بسکتبال استان و کارمند اداره کل تربیت بدنی استان گفت: دیدار با خانواده شهدا، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است و ایمان به خدا، مبدا و معاد را یکی از عوامل موثر بر اشتیاق شهدا برای حضور در جبهه‌ها بوده و این قهرمانان واقعی با تکیه بر آیات قرآن کریم و فرموده‌های پیامبر اکرم(ص)، به فداکاری‌ و حماسه پرداختند.
اسبقیان در این دیدار صمیمی عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران را مرهون خون پاک شهدا عنوان کرد وگفت: بدون شک سرافرازی امروز ایران اسلامی به برکت مقاومت و پایداری تمام کسانی است که در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی حرکت کردند.
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی در دیدار با فرزندان شهید سردار رضوان از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در منطقه غرب کشور نیز یادآور شد: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند و امروز وظیفه مسئولان است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان احساس مسئولیت بیشتری کنند.
وی با اشاره به آیه «ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون» خاطرنشان کرد: ایمان به رهبری و پیروی از اوامر امام‌خمینی(ره) به عنوان ولی فقیه و همچنین انجام وظیفه در برابر خدا، شور و اشتیاق آن‌ها برای حضور در جبهه‌ها را بیشتر می‌کرد.
اسبقیان افزود: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران در صحنه‌های مختلف و احیاء حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار آنان تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم شهیدان و جدیت در امور فرهنگ خانواده‌های شاهد از مهم‌ترین اهداف این دیدارهاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز