خبرگزاری کار ایران

دوومیدانی کار تبریزی پرچمدار کاروان ورزشکاران معلول کشورمان شد

کد خبر : ۱۱۴۹۱۷

مهدی هاشم‌زاده دوو میدانی کار تبریزی به همراه فائزه کرمانی در سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی جوانان – کوالالامپور پرچم کاروان ورزشی ایران را در مراسم افتتاحیه پاراآسیایی جوانان حمل خواهند کرد.

ایلنا: مهدی هاشم‌زاده دوومیدانی کار تبریزی به عنوان پرچمداران کاروان ورزشکاران معلول کشورمان در سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی جوانان در مالزی برگزیده شد.
به گزارش ایلنا مهدی هاشم‌زاده، ملی پوش ۱۹ ساله دوومیدانی جوانان از تبریز، قهرمان و دارنده مدال طلای مسابقات جهانی جوانان ۲۰۱۱ دوبی در رشته پرتاب دیسک و ۳ مدال نقره، پرتاب دیسک در پاراآسیایی جوانان ۲۰۰۹ زاپن، رشته پرتاب وزنه مسابقات جهانی جوانان دوبی در سال ۲۰۱۱ و مسابقات جوانان جهان ۲۰۱۲ در رشته پرتاب دیسک به همراه فائزه کرمانی پرچم کاروان ورزشی کشورمان را حمل خواهند کرد.
لازم به ذکر است مراسم افتتاحیه سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، شنبه چهارم آبان ماه جاری از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی در کوالالامپور آغاز خواهد شد.
مسابقه ‌های پاراآسیایی جوانان از چهارم آبان‌ماه با شرکت ۱۴۵۳ ورزشکار از ۳۰ کشور آسیایی در ۱۴ رشته به میزبانی مالزی آغاز می‌شود.
کاروان ۱۲۰ نفره ورزش کشورمان متشکل از ۷۴ ورزشکار در ۹ رشته ورزشی این دوره از بازی‌ها حضور خواهند داشت.
مسابقه‌های پاراآسیایی جوانان ۸ آبان ماه جاری به پایان می‌رسد.
سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان از چهارم آبان ماه در کوالالامپور آغاز می‌شود و کاروان ورزشی ایران با ۷۴ ورزشکار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند و آذربایجانشرقی با ۱۰ ورزشکار، مربی و داور در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان از چهارم آبان ماه در کوالالامپور آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. کاروان ورزشی ایران فردا سه شنبه راهی کوالالامپور خواهد شد و مهران رشیدی در رشته شنا، مهدی هاشم‌زاده، سعید نظم خواه، احسان حسن‌زاده فرنود ورزشکار و فیروز کاظم‌زاده سرمربی در رشته دوومیدانی، احمد دلجوان سرمربی تیم مربی تیم ملی وزنه برداری، علی شکارلو مربی تیم تنیس روی میز و حسن بخعشلی‌پور سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و مرتضی اکرمی داور والیبال نشسته و رضا عظیمی رد رشته گلبال کادر اعزامی استان آذربایجان شرقی به این رقابت‌ها هستند.
دومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان سال ۲۰۰۹ در توکیو مرکز ژاپن برگزار شد که کاروان ورزشی ایران با ۶۹ مدال شامل ۲۷ مدال طلا، ۲۵ نقره و ۱۷ برنز پس از میزبان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.
این رقابت‌ها با حضور بیش از یک هزار و ۵۰۰ ورزشکار جوان از ۳۰ کشور آسیایی در ۱۴ رشته ورزش معلولین برگزار می‌شود.
۷۴ ورزشکار جوان پارالمپیکی کشورمان به همراه ۲۴ نفر به عنوان سرپرست، سرمربی و مربی در قالب ۹ رشته ورزشی شامل بسکتبال با ویلچر، دوومیدانی دختران و پسران(معلولین، نابینایان وکم بینایان)، شنا پسران(معلولین، نابینایان و کم بینایان)، والیبال نشسته، تنیس روی میز(دختران و پسران)، بوچیا(دختران و پسران)، وزنه‌برداری، گلبال(دختران و پسران) و جودو نابینایان(پسران) در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز