خبرگزاری کار ایران

با هدف آگاهی از اثرات سوء مصرف مواد مخدر؛

نمایشگاه تلنگر در دانشگاه تبریز گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۹

در این نمایشگاه مجموعه‌ای از عکس، پوستر، سی دی، بروشور و تراکت با موضوع‌ مواد مخدر و آثار مخرب آن، به نمایش گذاشته شده است.

ایلنا: نمایشگاه تلنگر با موضوع اعتیاد، با محوریت آسیب‌های اجتماعی و آشنایی با اثرات سوء مصرف مواد مخدر به همت معاونت اجتماعی دانشگاه تبریز در محل ساختمان مرکزی امور دانشجویان گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نمایشگاه مجموعه‌ای از عکس، پوستر، سی دی، بروشور و تراکت با موضوع‌ مواد مخدر و آثار مخرب آن، به نمایش گذاشته شده است.
مدیر اجتماعی دانشگاه تبریز، هدف از برگزاری این نمایشگاه را بالا بردن سطح آگاهی جامعۀ دانشگاهی و آشنایی آن‌ها با انواع مواد مخدر اعلام کرد و گفت: امروزه یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تهدید در جامعۀ ما، خطر ابتلاء افراد جامعه بخصوص قشر جوان به انواع مواد مخدر است و وظیفۀ تمام نهاد‌ها و ارگان هاست که با آگاهی دادن، از گرایش جوانان به اعتیاد پیشگیری کنند.
حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی، اضافه کرد: در کنار این نمایشگاه، مشاور خانواده، مشاور حقوقی و مشاور ترک دخانیات با حضور مشاوران زبده و متخصص حضور دارند که بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایند.
گفتنی است: این نمایشگاه با همکاری ۱۱ سازمان برون دانشگاهی از جمله سازمان بهزیستی، موسسه‌های آرامیس سبز گلزار و ندای حکمت وصال و کانون انسان پاک، زمین پاک هر سه از معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان شرقی، انجمن معتادان گمنام(NA)، مرکز بهداشت شهرستان تبریز و استان، نیروی انتظامی، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، کمیتۀ امداد امام خمینی(ره) و کانون تولد دوباره از ۲۷ مهر ماه الی ۶ آبان ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۶ برای در محل ساختمان مرکزی امور دانشجویان برای بازدید دانشگاهیان دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز