خبرگزاری کار ایران

عملیات گازرسانی به ۱۴ روستای چاراویماق آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۵

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و پیش بینی شبکه‌ای به متراژ ۶۰ کیلومتر به اجرا درخواهد آمد.

ایلنا: آیین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۱۴ روستای شهرستان چاراویماق با حضور مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی و جمعی از مقامات شهرستانی برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در این آیین در جمع مردم روستای مهمانلو گفت: اصی‌ترین رسالت مسئولین در قبال مردم خدمت رسانی صادقانه است.
ولی ا… دینی با اشاره به چگونگی اجرای این پروژه افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و پیش بینی شبکه‌ای به متراژ ۶۰ کیلومتر آغاز شده که انشا… در سایه بهره گیری از توان نیروی متخصص و اجرای تعهدات گازرسانی، در کمترین زمان ممکن این ۱۴ روستا به مدار مصرف گاز طبیعی متصل خواهد شد.
وی ضمن اشاره به همراهی و همکاری مردم در تمامی زمینه‌های گازرسانی افزود: تلاش در جهت تامین اقلام و بکارگیری نیروی متخصص و توانمند در اجرای پروژه‌ها زمانی مثمر ثمر خواهد بود که با همکاری روستاییان در تحصیل اراضی و همیاری در اجرای شبکه گاز همراه باشد تا این نعمت الهی علاوه بر اینکه در گرمایش و پخت و پز به کارگرفته می‌شود، زمینه لازم برای استفاده از گاز طبیعی در توسعه صنعت و دامپروری روستا‌ها نیز فراهم شود.
دینی به سایر پروژه‌های اجرایی در شهرستان چاراویماق اشاره کرد و گفت: پروژه گازرسانی به محور اورتاسو از دیگر پروژه‌های اجرایی در این شهرستان است که شامل ۱۸ روستا با حجم شبکه گذاری بطول ۱۱۲ کیلومتر است که ۶ روستای این پروژه به مدار مصرف گاز متصل گردیده و ۱۲ روستا نیز امسال گازدار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۳۷ روستای شهرستان چاراویماق از نعمت الهی گاز بهره‌مند گردیده که با اتمام پروژه‌های در دست اجرا که شامل ۲۶ روستا می‌باشد این رقم به ۶۳ روستا افزایش یافته و در آینده نزدیک و با تامین اعتبارات و تلاش جمعی کارکنان شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر خطوط گاز در این خطه از استان خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز