خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

قهرمانان ورزشی، نماینده قابلیت‌های تمام جوانان کشور هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۸۴

پیام بزرگ موفقیت‌های ورزشی این است که جوانان ایرانی می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و به خاطر ایمان به هدفی که دارند، حاضرند هر سختی را به خود هموار کنند.

ایلنا: استاندار آذربایجان شرقی از هشت نفر از قهرمانان، مدال‌آوران و مربیان ورزش استان در رشته‌های کوهنوردی، قایقرانی و کاراته تقدیر کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا احمد علیرضابیگی در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی که ظهر امروز(دوشنبه) در استانداری برگزار شد، ضمن تبریک موفقیت‌های به دست آمده در عرصه ورزش استان، خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها با ایمان و اعتقاد به دست آمده و برای مردم و جوانان استان مایه غرور و مباهات است.
وی با بیان اینکه قهرمانان ورزشی، نماینده قابلیت‌های تمام جوانان کشور هستند، افزود: پیام بزرگ موفقیت‌های ورزشی این است که جوانان ایرانی می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و به خاطر ایمان به هدفی که دارند، حاضرند هر سختی را به خود هموار کنند.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: دست‌یابی به استقلال و تثبیت موقعیت در عرصه بین‌المللی در عرصه‌های مختلف امکان‌پذیر است، اما ورزش عرصه‌ای است که همه مردم دنیا آن را متوجه می‌شوند و به همین دلیل بستر مناسبی برای اثبات توانایی جوانان کشور است.
وی افزود: موفقیت ورزشکاران کشور در شرایطی که نظام سلطه تلاش می‌کند قابلیت‌های جمهوری اسلامی را نادیده بگیرد اهمیت مضاعفی دارد و نشان می‌دهد که جوانان ما با وجود محدودیت‌ها، قادر به کسب پیروزی‌های بزرگ هستند.
علیرضابیگی با تاکید بر پشتیبانی بیشتر از ورزشکاران استان، گفت: کارنامه درخشان ورزش استان، حاصل همت و تلاش ورزشکاران و مربیان و حمایت مسئولان است و باید تلاش کنیم تا حضور قهرمانان ورزش ما در صحنه‌های بین‌المللی، پررنگ‌تر از گذشته باشد.
وی افزود: با توجه به نقش برجسته بخش خصوصی استان در عرصه‌های مختلف، جذب حامیان بخش خصوصی و استفاده از روش‌های متنوع برای حمایت از ورزشکاران باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از همت و تلاش قهرمانان، مربیان و مسئولان ورزش استان به ویژه بانوان ورزشکار که با رعایت شئونات اسلامی در میادین بین‌المللی حاضر می‌شوند، گفت: امیدواریم در سایه این تلاش‌ها، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را همواره در اهتزاز ببینیم و قهرمانان ورزش ما در پرتو ایمان و خودباوری به قله‌های موفقیت دست یابند.
استاندار آذربایجان شرقی در پایان در این مراسم از عظیم قیچی‌ساز(قهرمان کوهنوردی کشور و فاتح ۱۲ قله بالای هشت هزار م‌تر)، آرمین روشنی اسکویی، فرزاد خانلو و احد شاهین(اعضای تیم ملی کاتای ایران و دارندگان مدال برنز سومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در اندونزی)، معصومه دانایی‌پور(دارنده مدال طلا در رشته کانوی دونفره ۲۰۰ متر و مدال نقره در رشته کانوی دونفره ۵۰۰ متر قهرمانی آسیا در ازبکستان)، بهراد صادقی(مقام چهارم رشته کانو کانادایی قهرمانی آسیا)، سعید نیکوخصلت(مربی تیم کاراته استان در مسابقات کشورهای اسلامی) و اسما نیک‌ور(داور بین‌المللی قایقرانی) با اهدای لوح سپاس و هدیه قدردانی کرد.
در این مراسم مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رؤسای هیأت‌های کوهنوردی و قایقرانی استان نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز