خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

کمک‌های مردم آذربایجان شرقی در جشن عاطفه‌ها ۵۴ درصد افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۱۵

۲۲۰ پایگاه ثابت و سیار این نهاد در سطح استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست به دانش آموزان بی‌بضاعت در جشن عاطفه‌ها را جمع آوری کردند تا در اسرع وقت در بین آنان توزیع شود.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: مردم نیکوکار استان امسال در مراسم جشن عاطفه‌ها بیش از ۱۳ میلیارد و ۸۲۴ میلیون ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به دانش آموزان محروم کمک کردند که این میزان کمک نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد رشد دارد.
به گزارش ایلنا، حسین دشتی افزود: این در حالی است که طی سال گذشته مردم خیر استان نزدیک به ۹ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی با مشارکت در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان بی‌بضاعت کمک کرده بودند.
وی ادامه داد: ۲۲۰ پایگاه ثابت و سیار این نهاد در سطح استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست به دانش آموزان بی‌بضاعت در جشن عاطفه‌ها را جمع آوری کردند تا در اسرع وقت در بین آنان توزیع شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با اشاره به اینکه ۴۷۰هزار پاکت مخصوص جمع آوری کمک‌های دانش آموزان در مدارس استان توزیع شد اظهار داشت: کلیه کمکهای نقدی جمع آوری شده در پایگاههای بسیج، کمیته امدادامام(ره) بسیج محلات، مساجد، ادارات، اصناف و… که توسط امدادگران وسازمان بسیج مستضعفین جمع آوری می‌شوند تحویل کمیته امداد امام خمینی(ره) شده تا در جهت دانش آموزان نیازمند شناسایی شده و دارای اولویت و همچنین دانش آموزان معرفی شدهٔ سازمان بسیج مستضعفین مورد مصرف قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ۲۳ هزار دانش آموز و ۳ هزار و ۵۰۰ دانشجو در استان تحت حمایت این نهاد قرار دارند تصریح کرد: پرداخت کمک هزینه تحصیل، برگزاری کلاسهای تقویتی و تامین پوشاک و اقلام مورد نیاز دانش آموزان از جمله خدمات این نهاد به دانش آموزان تحت حمایت است که از طریق منابع امدادی و کمک مردم و خیرین تامین می‌شود.
وی اعتماد مردمی به کمیته امداد امام را سرمایه‌ای ارزشمند برای این نهاد خواند و تاکید کرد: در سایه این اعتماد است که مردم و خیرین نیکوکار استان کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل کمیته امداد می‌دهند تا در اسرع وقت به دست محرومان جامعه برسد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه امسال در جمع دانش آموزان مدرسه دخترانه ۱۳ آبان تبریز سوال محروم کیست مطرح شده است یادآور شد: در آموزه‌های اسلامی محروم کسی است که به پدر و مادر خود احترام نمی‌گذارد و نماز نمی‌خواند و دانش آموزان عزیز لازم است که با تفکر به این پرسش جواب بدهند که به چه کسی محروم گفته می‌شود.
گفتنی است زنگ جشن عاطفه‌ها با شعار مهر در انتظار مهر حماسی با حضور مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) و آموزش و پرورش استان در مدرسه راهنمائی دخترانه نمونه دولتی ۱۳ آبان تبریز به صدا در آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز