خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی:

ناجا کار خدایی انجام می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۹۶

امنیت مهم‌ترین عنصر تعیین کننده آرامش و آسایش جامعه است. / پیشرفت بدون امنیت امکان ندارد امروز نیروهای مسلح به برکت دین اسلام پر توان و با قدرت از دستاورد‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.

ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: امروز مردم و جامعه از نعمت امنیت برخوردار است نعمتی که به قول معصوم بالا‌ترین نعمت است.
به گزارش ایلنا، محمد علی نصرتی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت هفته گرامی داشت ناجا سخن می‌گفت اظهار داشت: هر چه از فداکاری‌های کارکنان ناجا گفته شود نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند.
وی افزود: امنیت مهم‌ترین عنصر تعیین کننده آرامش و آسایش جامعه است، پیشرفت بدون امنیت امکان ندارد امروز نیروهای مسلح به برکت دین اسلام پر توان و با قدرت از دستاورد‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنند.
نصرتی گفت: در حالی که در پیرامون ما مشکلات زیادی وجود دارد امروز خود نمایی ایران در منطقه به برکت مدیریت‌های رهبری انقلاب و به برکت استقامت و تلاش عزیزان نیروهای مسلح می‌باشد و بیداری اسلامی مردم منطقه به برکت الگو بودن مردم ایران است دشمن اگر امروز در مقابل ملت ایران زانو زده و از جایگاه زور گویی پایین آمده و حقوق مردم ایران را محترم می‌شمارد به برکت هوشیاری آحاد مردم و شما عزیزان است.
وی ادامه داد: امنیت یک واژه خیلی مقدس است و امام بزرگوار می‌فرماید یک شب پاسداری بهتر از هزار شب عبادت است، امروز باید تمام مسئولین خود را خدمتگزار مردم بدانند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی جزو استان‌های امن کشور است و این بستر و فضای خوبی را برای همدلی، همکاری و پیشرفت و آسایش مردم فراهم می‌آورد امروز ناجا یکی از سازمانهای توسعه یافته است و رعایت حقوق شهروندی را در سر لوحه برنامه‌های خود قرار داده است.
وی گفت: ناجا در بیرون از سازمان نیز تعامل و همکاری تنگاتنگی با سایر سازمان‌ها و نهادهای مردمی به منظور هم افزایی و هم گرایی دارد و توسعه امنیت اجتماعی و اخلاقی در جامعه نتیجه این همگرایی است ناجا شبانه روز در خدمت مردم است ناجا کار خدایی انجام می‌دهد و ما نیز باید بر این خدمت بی‌منت ارج نهیم و از تلاشهای این سبز پوشان تشکر کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز