خبرگزاری کار ایران

لیگ بر‌تر فوتبال؛

سایپا به سه امتیاز دیدار با گسترش فولاد دست یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۶۳

تیم سایپای کرج با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و خود را با سه پله صعود به مکان هفتم جدول رده بندی رساند و گسترش فولاد نیز با همین تعداد امتیاز در مکان ششم باقی ماند.

ایلنا: تیم فوتبال سایپای کرج از هفته دوازدهم لیگ بر‌تر باشگاه‌های ایران در مصاف با گسترش فولاد به یک پیروزی شیرین و سه امتیاز روحیه بخش دست یافت.
به گزارش ایلنا در این دیدار که عصر روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز و در حضور حدود سه هزار نفر تماشاگر برگزار شد، تیم میهمان با دو گل سجاد شهباززاده به یک پیروزی شیرین و سه امتیاز روحیه بخش دست یافت.
در این دیدار که قاضی میدان هفت بار مجبور به دادن کارت زرد به بازیکنان دو تیم شد، سجاد شهبازراده در دقایق ۲ + ۴۵ و ۶۰ موفق به گلزنی برای تیم سایپا کرج شد و تنها گل تیم گسترش فولاد را نیز سامان نریمان جهان در دقیقه ۷۱ به ثمر رساند.
قضاوت این دیدار برعهده جمشید دانش مهر با کمک‌های سخاوت سلیمان‌نژاد و حمید کنعانی بود که قاضی میدان در طول بازی به بابک حاتمی، علی زینالی، سجاد مشکل‌پور، روزبه شاه علیدوست و مهدی ثابتی از تیم سایپا و سید ایمان موسوی و احمد امیر کامدار از تیم گسترش فولاد کارت زرد نشان داد.
تیم سایپای کرج با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و خود را با سه پله صعود به مکان هفتم جدول رده بندی رساند و گسترش فولاد نیز با همین تعداد امتیاز در مکان ششم باقی ماند.
مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: کسب سه امتیاز بازی امروز حق تیم سایپا کرج بود و برای کادرفنی و بازیکنان این تیم به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم.
حسین خطیبی عصر روز جمعه در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل سایپا، افزود: امروز هیچ کئدام از بازیکنان ما در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشدن و در تمام خطوط با مشکل مواجه بودیم و البته تیم می‌ه‌مان از این موضوع ‌‌نهایت استفاده را کرد و توانست به نتیجه برسد.
وی گفت: در این بازی بازیکنان ما به رغم اینکه نقاط فنی را به آن‌ها گوشزد کرده بودیم، به توصیه‌های کادرفنی به درستی عمل نکردند و انتظارات ما برآورده نشد.
خطیبی با بیان اینکه در نیمه نخست این بازی حریف به مراتب توپ را روان‌تر و بهتر از گسترش فولاد به گردش در آورد، اظهار کرد: بازیکنان ما با وجود اینکه در یازده هفته قبلی لیگ چهره خوبی از خود به نمایش گذاشته بودند اما در نیمه اول بسیار بد بازی کردند.
وی گفت: در نیمه دوم با وجود اینکه سیستم بازی خود را تغییر و سعی کردیم نقاط ضعف نیمه اول را پوشش دهیم اما گل دوم در پی یک ضد حمله باعثشد دیگر به بازی برنگردیم.
خطیبی هدف گسترش فولاد برای به گل رسیدن در این دیدار را از کار انداختن خط میانی حریف عنوان کرد و افزود: اما در این خصوص نیز بازیکنان به توصیه‌های ما به درستی عمل نکردند و با پاس‌های اشتباه در انتقال توپ به مهاجمان دچار مشکل بودیم.
وی تعطیلی دو هفته‌ای لیگ بر‌تر را زمانی مناسب برای تقویت نقاط قوت و پوشش ضعف‌های خطوط سه گانه گسترش فولاد ارزیابی کرد و گفت: باید در این دو هفته در تمرینات بیش از پیش کار کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سایپا کرج نیز در این نشست خبری گفت: مهاجمان سرعتی تیم گسترش فولاد تبریز را به خوبی کنترل کرده و توانستیم به سه امتیاز این دیدار دست یابیم.
انگین فیرات افزود: ما به خوبی می‌دانستیم که حریف سه بازیکن بسیار سرعتی در خط حمله دارد که ضد حملات سریعی را ترتیب می‌دهند و به همین دلیل با کنترل آن‌ها در این دیدار به موفقیت رسیدیم.
وی اضافه کرد: با وجود اینکه امروز بازی زیبا از دو تیم مشاهده نکردیم، اما در هر حال به سه امتیاز این دیدار که برایمان بسیار مهم بود دست پیدا کردیم.
فیرات گفت: تیم ما بسیار جوان است و بر روی زمین و روی پاسکاری‌های متعدد برنامه‌های تاکتیکی خود را اجرا می‌کند، اما به دلیل وضعیت آب و هوایی نامساعد تبریز و وزش باد نتوانستیم برنامه‌های خود را به خوبی در زمین بازی پیاده کنیم.
وی با بیان اینکه سایپا در نیمه نخست این دیدار راحت و روان‌تر بازی کرد، گفت: در نیمه دوم نیز هدف ما کنترل بازی بود که با ابتکار عمل مهاجم خود به گل دوم رسیدیم.
سرمربی تیم سایپا برای تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در ادامه رقابت‌های لیگ بر‌تر آرزوی موفقیت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز