خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت

واحد صنعتی و تولیدی صاف فیلم نوین آذربایجان به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۷

این کارخانه که ظرفیت تولید ۵۷ هزار تن انواع فیلم‌های چندلایه را دارد، برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و یک‌هزار نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند.

ایلنا: با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت واحد صنعتی و تولیدی صاف فیلم نوین آذربایجان با اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ایلنا این کارخانه که ظرفیت تولید ۵۷ هزار تن انواع فیلم‌های چندلایه را دارد، برای ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم و یک‌هزار نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد اشتغال می‌کند.
سالن تولید و پشتیبانی این کارخانه در زمینی به مساحت بیش از ۲۷ هزار متر مربع احداثشده و در حال حاضر محصولات آنکه شامل فیلم‌های پلیمری شفاف، صدفی، مات، متالیزه با کاربرد صنایع بسته‌بندی به ویژه مواد غذایی است، به کشور ترکیه صادر می‌شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت که برای شرکت در نوزدهمین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی کشور به تبریز سفر کرده است، همچنین در سفر به شهرستان ورزقان از مجتمع مس سونگون بازدید کرد.
نعمت‌زاده در حاشیه این بازدید گفت: دادن استقلال عمل به مجتمع مس سونگون می‌تواند موجب فعال‌تر و موفق‌تر شدن عملکرد این مجتمع معدنی شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت که استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی هم وی را همراهی می‌کردند از قسمت‌های مختلف مجتمع مس سونگون از جمله معدن و کارخانه مولیبدن بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مجتمع قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز